728 x 90

درگیری مسلحانه جوان شورشی قاسم رحیمی از فرزندان دلیر مردم لردگان با مزدوران جنایتکار رژیم در محور لردگان بروجن

درگیری مسلحانه جوان شورشی قاسم رحیمی از فرزندان مردم دلیر لردگان در استان چهارمحال و بختیاری
درگیری مسلحانه جوان شورشی قاسم رحیمی از فرزندان مردم دلیر لردگان در استان چهارمحال و بختیاری

درگیری مسلحانه جوان شورشی قاسم رحیمی

از فرزندان مردم دلیر لردگان در استان چهارمحال و بختیاری

با مزدوران جنایتکار رژیم در محور لردگان بروجن

 

شورشی دلیر قاسم رحیمی یک هفته پیش از شهادت

یک مأمور وزارت بدنام اطلاعات را با شلیک ۶گلوله

به سزای جنایاتش رسانده بود

 

جوان دلیر شورشی قاسم رحیمی از فرزندان مردم لردگان در درگیری مسلحانه با مأموران سرکوبگر انتظامی رژیم در محور لردگان – بروجن پس از مجروح کردن یک مزدور سرکوبگر انتظامی به‌شهادت رسید.

بنا به گزارش منابع حکومتی جوان شورشی قاسم رحیمی در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ بسیجی جنایتکار حسن محمودی‌زاده از مأموران وزارت بدنام اطلاعات در لردگان را با شلیک ۶گلوله به سزای جنایاتش رسانده بود.

به هلاکت رسیدن بسیجی لردگان

قاسم رحیمی سپس در تاریخ ۵ آذر در حالی‌که شناسایی شده بود در محور لردگان – بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در ایست و بازرسی با مزدوران رژیم به‌طور مسلحانه درگیر می‌شود.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی از قول جانشین سرکرده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به‌نحوی ناشیانه مدعی خودکشی قاسم رحیمی شد و نوشت:

«فرد مسلح در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارهای آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد. در این حادثه یک مأمور پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو دچار مصدومیت گردید. با حضور پلیس در صحنه، شرور مسلح که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح کلت کمری که در دست داشت اقدام به خودکشی کرد».

 

به‌دنبال این درگیری و شهادت جوان شورشی قاسم رحیمی دادستانی جنایتکار رژیم در لردگان برای مقابله با تاثیرات انگیزاننده هلاکت مزدوران اطلاعاتی رژیم و شهادت جوان شورشی قاسم رحیمی با صدور اطلاعیه‌یی وحشت‌زده اعلام کرد:

نظر به شایعات و دروغ‌پردازیهای منتشر شده پیرامون قتل حسن محمودی‌زاده به استحضار می‌رساند وی «هیچگونه رابطه استخدامی با نهادهای اطلاعاتی و امنیتی نداشته و صرفاً به‌صورت داوطلب با گروه‌های جهادی همکاری می‌نمود» و قتل وی نیز با انگیزه شخصی صورت گرفته است. . …

دادستان قضاییه جلادان هم‌چنین به تهدید شهروندان پرداخته و گفته است:

«فعالان عرضه رسانه و عموم شهروندان یادآور می‌گردد از انتشار هر گونه خبر کذب و جعلی در فضای حقیقی و مجازی خودداری نمایند در غیراین صورت با منتشر کننده به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برخورد قضایی صورت خواهد گرفت».

دادستان قضاییه جلادان

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19bb8cf5-da3e-40b8-89db-8fd87d38f4d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات