728 x 90

شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا از ۵۰۰تن گذشته است

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران غروب امروز اعلام کرد شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند از ۵۰۰تن بیشتر است. این در حالیست که فاشیسم دینی حاکم بر ایران با استفاده از همه امکانات تلاش می‌کند، از افشای آمار واقعی قربانیان جلوگیری کند.

 

بر اساس این گزارشها تعداد قربانیان در قم لااقل ۱۵۰نفر، در تهران ۱۰۰نفر، در مازندران ۱۰۰نفر، در استان مرکزی شامل اراک و ساوه ۳۷نفر، در اصفهان و همایونشهر و نجف آباد ۲۴نفر، در کاشان ۲۲و در استان گیلان ۲۲نفر است. علاوه بر این در شهرهای مشهد، کرمانشاه، کرج، سمنان، بندرعباس، یزد، ایلام، یاسوج، خرم‌آباد، نیشابور، همدان، تعدادی از هموطنان جان‌ باخته‌اند. با این‌حال رژیم آخوندی با پنهان‌کاری و فریبکاری تعداد قربانیان را ۴۳و تعداد مبتلایان را در روز شنبه ۱۰اسفند، ۵۹۳تن اعلام کرده است.

 

پنهان‌کاری مجرمانه رژیم آخوندی به منطور برگزاری نمایش ۲۲بهمن و نمایش انتخابات و عدم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه باعث ابعاد فاجعه‌بار مبتلایان و قربانیان شده است. رحمانی فضلی وزیر کشور ملایان روز ۴اسفند در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد "برخیها توصیه داشتند که انتخابات را عقب بیاندازیم در مورد شهر قم اصرار داشتند انتخابات را در این شهر به تعویق بیاندازیم، ولی من به‌عنوان مسئول انتخابات هیچ‌کدام از اینها را نپذیرفتم" این یک اعتراف آشکار به جنایت بزرگ علیه بشریت است. خامنه‌ای و روحانی و دیگر سردمداران رژیم و سرکردگان پاسداران مسئولان اصلی شیوع بی‌رویه کرونا و جان باختن شمار کثیری از مردم ایران هستند. آنها باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار گیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰اسفند ۱۳۹۸(۲۹فوریه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf276785-cb3c-4e5c-b01c-f43763c199e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات