728 x 90

شقه و شکاف در انتخابات می‌تواند به گسترش رادیکالیسم در جامعه بیانجامد

قیام ۹۸
قیام ۹۸

روزنامه حکومتی وطن امروز سه‌شنبه در مطلبی با اعتراف به فضای انفجاری جامعه در آستانه انتخابات قلابی رژیم نوشت شقه و شکاف در انتخابات می‌تواند به گسترش رادیکالیسم در جامعه و (شورش شهری) بیانجامد.
این روزنامه حکومتی نوشت: «در فضای دوقطبی شکاف‌های اجتماعی نیز تقویت می‌شوند و همین امر به تقویت فضای رادیکال جامعه منتهی می‌شود. در جایی که نفی دیگری بیش از اثبات خود اولویت داشته باشد، نمی‌توان مانع امکان یافتن فضای رادیکال شد» (وطن امروز سه‌شنبه ۷اردیبهشت).

روزنامه حکومتی وطن امروز در مطلبی با عنوان «دوقطبی علیه مردم» به تمام باندهای متخاصم هشدار داده: «در فضای دوقطبی شکاف‌های اجتماعی نیز تقویت می‌شوند و همین امر به تقویت فضای رادیکال جامعه منتهی می‌شود». در ادامه هم نوشته: «جامعه ایران در سال۱۴۰۰ به اقتضای شرایط منحصر به‌فردش در نقطه‌ای خاص قرار گرفته است. از سویی انباشت نارضایتی‌های عمومی، حداکثری شدن فشار اقتصادی به لایه‌های میانی و پایینی جامعه و هم‌چنین ضعف و بحران اعتبار گروه‌های مرجع سنتی می‌تواند جامعه را به سمت انفعال (عدم مشارکت) یا حتی در مواردی کنش رادیکال (شورش شهری) هدایت کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75a5e78b-66ba-4fcd-bfff-8dfe67d00377"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات