728 x 90

شانزدهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین ۳۶ سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همه مجاهدین سر موضع

شانزدهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان
شانزدهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان

شانزدهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین

۳۶سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همه مجاهدین سرموضع

 

گزارش دادگاه در خبرگزاری قضاییه جلادان

 

آخوند صداقت کارشناس رژیم در دادگاه - تلویزیون شبکه خبر رژیم – ۲۴مرداد ۱۴۰۳

... ما در جلسه گذشته که اومدیم و عنوان بغی رو مطرح کردیم و شرایطش را مطرح کردیم تلویزیون رسمی اینها سیمای آزادی یک نشستی برقرار کرد و یک کارشناسی از خود اعضای مجاهدین خلق رو دعوت کرد، ... ... ... … در سیمای آزادی کارشناس منافقین می‌آید عرایض بنده رو دقیقاً می‌خونه از رو... ... ... ... و با وقاحت تمام گفت، ما تمام اینها را قبول داریم... ... ... گفتند ما بله، ما بله همین استحکامات که می‌گید داریم ما گروه هستیم ما مسلحانه قیام کردیم همیشه هم گفته‌ایم و همیشه هم خودمون اذعان کردیم اینا چیز جدیدی نگفتند، خیلی رسمی و علنی... ... ... ... ... پذیرفت این سه مطلب رو و رسماً خودش قبول کرد که بالاخره این عنوان فقهی بر اینها صدق می‌کنه.

 

میثم ناهید در برنامه گفتگوی روز نگاه سیمای آزادی

روزنگاه میثم ناهید – خبرگزاری میزان

میثم ناهید: گفتند مجاهدین بغی هستند و اینو تعریف می‌کردند می‌گفتش که اینها بر امام خروج کردند و بر علیه امام یعنی خمینی و همین خامنه‌ای قیام کردند و بالاتر از محارب قرار دارند می‌گفتش که نه تنها تمامی ویژگیهای محارب به این سازمان حاکم هست بلکه فراتر از اون ویژگیهای بغی به اینها حکم می‌کنه و بعد هم در سه محور این ویژگیها رو برشمرد...

من بنظرم هر سه تای این ویژگیها دقیقاً درسته. خود مجاهدین بارها گفتند: بله ما همین هستیم خروج کردیم. و حتی از اول هم هیچ تناسبی و همخوانی با تو نداشتیم. هدفمون هم با این تشکیلات پیچیده سرنگونی تام و تمام این رژیم هست. پس این هم قسمت دوم و قسمت سومش اونجایی بود که می‌گفتش در تمام کشورها هر ایرانی در میتینگهای این مجاهدین شرکت کنه در گردهمایی‌هاشون شرکت کنه جلو سفارتخانه ما تظاهرات بکنند اینها هم مشمول همین جرمی میشن که علیه مجاهدین هست. واکنش به چیه؟ کلان ضربه‌ای که از کهکشان مقاومت ایران دریافت کردند.

 

 

درماندگی حکومت آخوندی

و نسبت دادن نسل‌کشی و برانداختن نسل رژیم به مجاهدین

نشانه استیصال از به‌رسمیت شناخته شدن نسل‌کشی مجاهدین

در سند رسمی سازمان ملل

 

خبرگزاری رسمی رژیم ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

در کیفرخواست محاکمه غیابی مجاهدین در بیش از ۷۰۰ صفحه

بخشی از جنایتها و خباثتها و نسل‌کشی‌های مجاهدین علیه بشریت!

بازگو می‌شود

 

 

آخوند صداقت کارشناس نظام ـ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

گروهک الحادی مجاهدین در سال ۱۳۶۷ در ماجرای عملیات مرصاد یا خودشان میگند فروغ جاویدان، آمدند و به‌صورت رسمی با ایران با کشور ایران، جمهوری اسلامی ایران جنگیدند. وقتی که صحبت از بغی می‌کنیم، حتی اگر چند نفر از اعضای آن گروه، آن اقدام مسلحانه را انجام داده باشند، کل اعضای گروه، باغی محسوب می‌شوند.

اینطور نیست که ما بگیم آقا این سه نفر چون حمله مسلحانه کردند باقی هیچ جرمی ندارند مشکلی ندارند فقط این سه نفر باغی هستند. در نتیجه تمام اعضای گروه محکوم به حکم اعدام می‌شوند.

حالا در زندانهای جمهوری اسلامی چه اتفاقی افتاد؟ در آن زمان هیاتهای سه نفره‌یی تشکیل شد. در هر استانی برای تعیین‌تکلیف این افراد. علی‌القاعده طبق حکم فقه و طبق حکم قانون، تمام این افراد باید اعدام می‌شدند. در حقیقت امام راحل هیاتهای عفو تشکیل داد نه هیأت مجازات. اون هیاتهای سه نفره هیأت عفو بودند یعنی آمدند در زندانها و به هر بهانه‌یی می‌خواستند بگویند نه آقا این آقا توبه کرده. (خبرگزاری میزان رژیم ۲۴مرداد)..

 

هاشمی‌نژاد شکنجه‌گر و مأمور اطلاعات

با عنوان مضحک دبیرکل هابیلیان

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-۲۳مرداد۱۴۰۳

 

فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق به‌ویژه در حوادث سال‌های اخیر

از جمله وقایع سال‌های ۹۶ و ۹۸

هم‌چنان در پرونده‌های مهم داخلی و بین‌المللی نقش داشته است

 

خانم مریم رجوی در یکی از نشست‌های خود در کنگره آمریکا موفق شد

۹۰درصد اعضای کنگره را برای اعلام همبستگی به شرکت در آن میتینگ جذب کند

این خود نشان‌دهنده نفوذ و قدرتی است که این سازمان به‌دست آورده است

 

خطر اصلی اینجاست که این سازمان در پشت نقاب حقوق‌بشر و دموکراسی

به فعالیت‌های مخرب خود ادامه می‌دهد

و این موضوع باید به‌عنوان یک تهدید جدی برای امنیت ما مورد توجه قرار گیرد

 

در سالگرد عملیات مسلحانه سازمان

هر ساله در پاریس میتینگ‌های مفصلی برگزار می‌شود

که از لحاظ امکانات و تعداد شرکت‌کنندگان

حتی دولت فرانسه هم نمی‌تواند مشابه آن را برگزار کند

 

این گروه تا سال ۱۳۹۰ توانسته است

بیش از ۱۷هزار کشته را در اقدامات خود به ثبت برساند

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

محمدجواد هاشمی‌نژاد گفت: فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق به‌ویژه در حوادث سال‌های اخیر، از جمله وقایع سال‌های ۹۶ و ۹۸، هم‌چنان در پرونده‌های مهم داخلی و بین‌المللی نقش داشته است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به عمق نفوذ سازمان مجاهدین خلق در ساختارهای جمهوری اسلامی گفت: این گروه از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۰ توانسته است، بیش از هفده‌هزار کشته را در اقدامات تروریستی خود به‌ثبت برساند.

رئیس بنیاد هابیلیان گفت: رهبران سازمان مجاهدین خلق، از جمله مریم رجوی، پیش از اجرایی‌شدن تحریم‌های نفتی و بانکی علیه ایران، به‌طور مداوم در مجامع بین‌المللی این موضوعات را مطرح و پیگیری کرده‌اند.

هاشمی‌نژاد با تأکید بر خطرات این سازمان برای امنیت نظام‌، به نقش فعال مجاهدین در صحنه سیاسی بین‌المللی، به‌ویژه در اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: در سالگرد عملیات مسلحانه سازمان، هر ساله در پاریس میتینگ‌های مفصلی برگزار می‌شود که از لحاظ امکانات و تعداد شرکت‌کنندگان، حتی دولت فرانسه هم نمی‌تواند مشابه آن را برگزار کند.

هاشمی‌نژاد افزود: برای اولین بار به‌صورت قانونی با منافقین در حادثه تروریستی در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران رخ داد برخورد شد، فقط یک جریمه ۵۰ دلاری صادر شد.

این در حالی بود که چندی پیش حمید نوری در کشور سوئد دستگیر و محاکمه شد. محاکمه او بیش از ۹۰جلسه طول کشید و در طول تمام این جلسات، اعضای سازمان منافقین به‌صورت مستمر در جلوی دادگاه حضور داشتند. به‌گفته خودشان، حتی در سرمای ۲۰درجه نیز اجازه ندادند فضای دادگاه به‌نحوی تغییر کند که کسی از طرف جمهوری اسلامی بتواند در آن حضور داشته باشد.

دست این سازمان در کشورهای اروپایی باز است، چرا که آنها نقشی اساسی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارند.

زیرا سازمانی که در گذشته به‌عنوان یک گروه تروریستی شناخته می‌شد، اکنون به‌عنوان مدافع حقوق‌بشر و حقوق زنان در صحنه بین‌المللی ظاهر شده است. این سازمان نه‌تنها به‌هیچ‌وجه از اهداف اصلی خود دست نکشیده بلکه به‌شدت به‌دنبال پیاده‌سازی اهداف جدیدی است.

همان‌طور که خانم مریم رجوی در یکی از نشست‌های خود در کنگره آمریکا موفق شد ۹۰درصد اعضای کنگره را برای اعلام همبستگی به شرکت در آن میتینگ جذب کند.

وی افزود: این خود نشان‌دهنده نفوذ و قدرتی است که این سازمان با پشتوانه‌های مالی و سیاسی به‌دست آورده است. خطر اصلی اینجاست که این سازمان، در پشت نقاب حقوق‌بشر و دموکراسی، به فعالیت‌های مخرب خود ادامه می‌دهد و این موضوع باید به‌عنوان یک تهدید جدی برای امنیت ما مورد توجه قرار گیرد.

این سازمان با بهره‌گیری از ابزارهای جدید، به‌ویژه فضای مجازی، توانسته تأثیرات گسترده‌یی را روی افکار عمومی در داخل و خارج از کشور بگذارد.

این سازمان و حامیانش با استفاده از بحث حقوق‌بشر تلاش می‌کنند تا نظام را در سطح بین‌المللی تحت فشار قرار دهند و این مسأله را به‌عنوان محور اصلی جنگ روانی خود انتخاب کرده‌اند.

هاشمی‌نژاد، با اشاره به تلاش‌های اخیر برای بازنویسی تاریخ و تغییر تصویر عمومی سازمان مجاهدین، تأکید کرد: امروز، برخی تلاش می‌کنند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند و این سازمان اکنون به‌عنوان مدافع حقوق‌بشر و آزادی معرفی شود.

این تغییر چهره، بخشی از یک راهبرد پیچیده و خطرناک است که هدف اصلی آن تضعیف جمهوری اسلامی و ایجاد سردرگمی در میان نسل جدیدی است.

هاشمی‌نژاد از همه مسئولان خواست تا به مقابله با این تهدیدات بپردازند و اجازه ندهند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود دست یابند.

رئیس بنیاد هابیلیان گفت: متأسفانه در کشور ما هیچ محاکمه‌ای بر علیه منافقین صورت نگرفته و به‌تازگی توسط رئیس قوه قضاییه اژه‌ای در حال پیگیری است.

(خبرگزاری تسنیم رژیم: ۲۳مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/286393b7-4d6a-4793-8e4e-bcdd457b26f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات