728 x 90

سیگال مندلکر:‌ آمریکا هر کسی که نفت ایران را خریداری کند تحریم می نماید

سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا
سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا

سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی نسبت به خرید نفت از رژیم ایران هشدار داد و تهدید به تحریم کرد.

وی که با خبرگزاری رویترز مصاحبه می‌کرد گفت: هر فرد یا نهادی که از رژیم ایران نفت بخرد یا با سپاه پاسداران معامله کند مشمول تحریم آمریکا خواهد شد. سیگال مندلکر با اشاره به این‌که «به فشار علیه رژیم ایران ادامه می‌دهیم» گفت آمریکا هیچ استثنا یا معافیت دیگری به مشتریان نفت ایران نخواهد داد.

 

سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری برای امور تروریسم و اطلاعات مالی روز ۱۳شهریور در رابطه با تحریم شبکه گسترده کشتیرانی نفت رژیم ایران گفت: "رژیم ایران یک سازمان تروریستی را به‌عنوان کانال اصلی خود برای پنهان کردن و فروش صدها میلیون دلار نفت غیرقانونی برای سوخت رسانی به برنامه شرورانه خود بکار می‌گیرد. صادرات نفت رژیم ایران به‌صورت مستقیم اقدامات تروریستی نیروهای نیابتی این رژیم و جنایتهای رژیم اسد علیه مردم بی‌گناه را تأمین مالی می‌کند. جامعه جهانی باید با قدرت نفت و محصولات نفتی ایران را رد کند، به همان ترتیبی که اقدامات خشونت‌آمیز این شبکه‌های تروریستی را رد می‌کند".

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز ۴سپتامبر ۲۰۱۹(۱۳شهریور) اعلام کرد:

خزانه‌داری ایالات متحده شبکه وسیع کشتیرانی نفت رژیم ایران راکه از نیروی قدس سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی تروریستی این رژیم پشتیبانی می‌کند، لیست‌گذاری کرد.

این شبکه میلیونها دلار را به رژیم اسد، حزب‌الله لبنان و بازیگران غیرقانونی منتقل کرده است.

طی سال گذشته، نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران نفت ایران به ارزش صدها میلیون دلار و بیشتر از آن را از طریق این شبکه کشتیرانی به سود رژیم بی‌رحم اسد، حزب‌الله لبنان و سایر نقش آفرینان غیرقانونی جابه‌جا کرده است.

رستم قاسمی یک سرکرده اصلی نیروی قدس سپاه پاسداران و وزیر نفت سابق رژیم این شبکه گسترده را که شامل دهها مدیر کشتی، شناور و تسهیل کننده است، کنترل می‌کند.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت:رژیم ایران کماکان دست به اقدامات تحریک‌آمیز برای بی‌ثبات کردن منطقه و جهان می‌زند. اقدام خزانه‌داری علیه این شبکه گسترده نفتی برای همه تصریح می‌کند و روشن می‌سازد که آنهایی که نفت از رژیم ایران خریداری می‌کنند مستقیماً از بازوی شبه‌نظامی و تروریست رژیم ایران یعنی نیروی قدس سپاه پاسداران حمایت می‌کنند. اقدامات ما یک هشدار قوی به هر کسی است که فروش نفت نیروی قدس را تسهیل کند آنها با عواقب سریعی مواجه خواهند شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c137c2d-7e1c-405f-81bd-52f53ef81a70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات