728 x 90

سیل در محور کندوان در جاده چالوس مصدوم و مفقود شدن شماری از هموطنان ـ پیام خانم مریم رجوی

سیل در جاده چالوس - کندوان
سیل در جاده چالوس - کندوان

سیل در محور کندوان در جاده چالوس

مصدوم و مفقود شدن شماری از هموطنان

روز پنجشنبه سیل و طغیان رودخانه در محور کندوان در جاده چالوس خساراتی بر جای گذاشت و چند تن مصدوم و مفقود شدند.

فرماندار رژیم در چالوس گفت: در پی وقوع سیلاب در جاده چالوس شاهد خسارت سیل به تعداد زیادی از خودروها و رستورانها هستیم. وی افزود: شدت سیلاب به قدری زیاد بود که چند دستگاه خودرو که کنار جاده یا در محوطه رستوران دربند پارک کرده بودند را با خود برد.

کامران پولادی عضو مجلس ارتجاع نیز اعتراف کرد: یکی از مهمترین دلایل جاری شدن سیل در جاده چالوس عدم لایروبی رودخانه سردآبرود چالوس بود که باید انجام می‌شد. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود اجسادی زیر گل و لای مانده باشند که پاکسازی باید به اتمام برسد.

مدیر ستاد بحران رژیم در مازندران نیز با اشاره به آب بُردگی ۴ خودرو در سیلاب کندوان، گفت: درباره این‌که در این خودروها افرادی حضور داشتند یا خیر، هنوز مورد تأیید نیست ولی جستجوها کماکان ادامه دارد.

 

سیل روز جمعه در مشکین شهر خساراتی بر جای گذاشت. به گزارش رسانه‌های حکومتی چهار دستگاه خودرو نیز طعمه سیلاب شده بودند که سرنشینان سه دستگاه از خودروها با کمک مردم نجات یافته‌اند اما از سرنوشت سرنشینان یک‌دستگاه سواری پراید که طعمه سیلاب شده است فعلاً اطلاعی در دست نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2aa9c95e-5a78-4682-8366-23a75f053537"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات