728 x 90

سیلی خوردن پاسدار عابدین خرم در جلسه معارفه‌اش به‌عنوان استاندار

پاسدار عابدین خرم سرکرده سپاه ضد عاشورا که در همین هفته توسط رئیسی جلاد برای سرکوب هر چه بیشتر مردم تبریز و آذربایجان به استانداری آذربایجان شرقی منصوب شده بود روز شنبه اول آبان در مراسم معارفه خود در تبریز در حضور پاسدار وحیدی وزیر کشور رئیسی جلاد و هم‌چنین امام جمعه تبریز، توسط یک سرهنگٍ پاسدار به نام علیزاده سیلی خورد.

پاسدار عابدین خرم از سرکردگان پاسداران اعزامی خامنه‌ای به سوریه بود.

در مورد انگیزه این کشیده زدن که مراسم معارفه پاسدار سیلی خورده را به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی مفتضح کرد رسانه‌های رژیم دلایل متناقضی را از قبیل مسائل شخصی و این‌که همسر ضارب، روز گذشته توسط یک مرد واکسیناتور مورد تزریق واکسن کرونا قرار گرفته است، عنوان کردند.

طبق گزارشها گروهی از شرکت‌کنندگان در مراسم به نفع علیزاده که به عابدین خرم سیلی زد واکنش نشان دادند و برخی دیگر نعره‌های مرگ بر منافق سردادند.

احمد زیدآبادی در پیامی درباره سیلی خوردن پاسدار خرم نوشت: برخورد فیزیکی در جریان معرفی استاندار آذربایجان شرقی مایۀ تأسفِ بسیار است.
این نوع برخوردها نشانۀ خشم متراکم و همراه با از دست رفتنِ تاب‌آوری قشری از ایرانیان در فقدان راه‌کار تعریف شده‌ای برای تعامل مدنی بین اجزاء جامعه و حکومت است.
از این قبیل برخوردها با هر فرد و به هر انگیزه‌ای، نباید به شوق آمد و خوشحال شد؛ چون اگر رسم شود، رسم بدی خواهد شد با پیامدهایی مهیب!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c33205f1-001a-4ea0-9b6b-5af6dadaee97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات