728 x 90

سیلی خوردن استاندار رئیسی و استقبال از آن در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ شاپالاق

سیلی خوردن استاندار رئیسی
سیلی خوردن استاندار رئیسی

در ادامه واکنش‌های ترسان و آشفتگیهای درونی رژیم پس از سیلی خوردن استاندار جدید رئیسی در آذربایجان شرقی، تاجگردون عضو سابق مجلس ارتجاع نوشت: همه ما سیلی هایی را که زده‌ایم، خواهیم خورد. دیر و زود دارد، لکن سوخت و سوز ندارد. (سایت حکومتی روز نو سوم آبان)

گرامی‌مقدم، عضو سابق مجلس ارتجاع نیز گفت: استقبال مردم از ماجرای سیلی خوردن زیاد نیاز به کاوش ندارد. . گروه‌هایی از مردم آن‌قدر ناراضی هستند که از سیلی زدن به یک مسئول که تازه انتخاب‌شده ابراز خشنودی می‌کنند.

وی افزود: من ریشه این برخوردها و اتفاقات را در نظارت استصوابی و انتخاب نظامیان می‌دانم».(روزنامه ستاره صبح ۴آبان)

روزنامه حکومتی آرمان ۴آبان نیز با عنوان «سیلی تبریز پیام عوام به خواص بود!» نوشت: سیلی تبریز به‌نوعی برآمده از خشم فرو خورده و انواع و اقسام تبعیض‌ها و هم‌چنین خواست و مطالبات به‌حق عوام است...

به‌دنبال سیلی خوردن استاندار رئیسی در تبریز، شبکه‌های اجتماعی با هشتگی به‌نام شاپالاق از این رویداد استقبال کردند و این هشتگ ترند شد.

روزنامه حکومتی مستقل ۴آبان تحت عنوان «شاپالاق درمانی» نوشت: شاپالاق اعتراضیِ غافلگیرانه، بسی راهگشا و مؤثر خواهد بود. خاصه آن که پسا شاپالاق از چهارگوشه کشور ندا می‌رسد که تودیع و معارفه مسئولان بی‌عمل را در تبریز «شهر اولین‌ها» برگزار کنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b54a1a4-51f3-4407-af21-2ef5461e536f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات