728 x 90

سیلی به استاندار رئیسی، سیلی مردم به نظام

سیلی خوردن پاسدار خرم در جلسه معارفه‌اش به‌عنوان استاندار
سیلی خوردن پاسدار خرم در جلسه معارفه‌اش به‌عنوان استاندار

ماجرای سیلی خوردن پاسدار عابدین خرم استاندار رئیسی جلاد در آذربایجان شرقی هم‌چنان موضوع کشمکشهای درونی رژیم و رسانه‌های حکومتی است.

تلویزیون شبکه دو رژیم اول آبان - سیلی به استاندار جدید آذربایجان:

گوینده: سیلی که استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه‌اش خورد و صدایی که در فضای مجازی پیچید.

گزارشگر: صدای یک کشیده در فضای حقیقی امروز فضای مجازی را شوک زده کرد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه خود در حالی‌که خود را آماده سخنرانی می‌کرد به ناگهان با یک کشیده مواجه شد فیلمی که از این لحظه ثبت شد خیلی زود دست به‌دست شد.

اتفاق تلخ و قابل تأمل بود.

علیرضا بیگی عضو مجلس آخوندی و اکبر اعلمی عضو سابق مجلس ارتجاع فاش کردند که عابدین خرم هنگامی که در ۱۴مرداد ۹۱ توسط ارتش آزاد سوریه به اسارت گرفته شده بود، حکومت آخوندی برای آزاد کردن او ۵۷میلیون دلار هزینه کرده است.

علیرضا بیگی، عضو مجلس رژیم:

و بعد هم اون رفقای ما، یکشیون همین آقای خرم هست، فرمانده سپاه عاشورای ماست. فرمانده سپاه عاشورا ماست. آزاد شده دیگه. اینها که آزاد میشن وزیر خارجه چکش رو برمیداره ۵۷میلیون دلار رو برای خدمت امیر قطر...

تلگرام متعلق به احمدی‌نژاد نیز روز دوشنبه سوم آبان نوشت: استانداری که روز شنبه سیلی خورد همان فرماندهی بود که نظام برای آزادی او ۵۷میلیون دلار پول به داعش داد.

روزنامه حکومتی آفتاب یزد از باند مغلوب نظام روز سوم آبان درباره سیلی خوردن استاندار رئیسی نوشت: واکنش‌های مردم نسبت به این اتفاق بسیار خاص و قابل تأمل است. برخی از کاربران این سیلی را سیلی مردم به مسئولان بی‌تدبیر و کم کار تعبیر کرده‌اند... این رخداد، نشانه خشم عمومی و فرو خوردن خشمی است که آحاد جامعه نسبت به برخی مسئولان دارند. اگر اقدامات مناسبی انجام نشود این ترس وجود دارد که این خشم به یک خشم کور تبدیل شود و دوباره رخداد‌های نامطلوب سال۹۶ و ۹۸ تکرار شود.

روزنامه حکومتی شرق سوم آبان نیز این نوع برخورد‌ها را «نشانه خشم متراکم و همراه با از دست رفتنِ تاب‌آوری قشری از ایرانیان» توصیف کرد و تأکید کرد که این قبیل برخورد‌ها با اگر رسم شود، رسم بدی خواهد شد با پیامد‌هایی مهیب!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e7ef06c-14f6-45ce-a27b-ea083cbb5cdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات