728 x 90

سیرک انتخاباتی خامنه‌ای - رسانه حکومتی رویداد ۲۴: کابینه رئیسی پاره پاره است

سیرک انتخاباتی خامنه‌ای
سیرک انتخاباتی خامنه‌ای

یک روز پس از پایان نام‌نویسی در سیرک انتخاباتی خامنه‌ای، رسانه حکومتی رویداد ۲۴ نوشت: کابینه رئیسی پاره پاره است. دست کم چهار تن از وزرا و معاونان ابراهیم رئیسی در انتخابات آینده ثبت‌نام کرده‌اند. وزرا نتوانسته‌اند سر یک نماینده از جانب کابینه به وحدت نظر برسند.

از سوی دیگر، اسماعیلی رئیس دفتر ریاست‌جمهوری رژیم برای رفع و رجوع این فضیحت گفت: همکاران من در دولت که کاندیدا شده‌اند در پایان اجتماع کنند تا یک رئیس‌جمهور با رأی بالا پیروز شود.

آخوند رسایی درباره ثبت نام قالیباف نوشت: با توجه به صراحت نهی رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان، بر چه اساسی برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اید!

روزنامه حکومتی سازندگی نیز نوشت: قالیباف همین یک هفته پیش برای آن‌که رئیس مجلس شود به فراکسیون مستقل قولی داده بود، این‌جوری چگونه می‌توان، وعده‌های بعدی او را باور کرد.

خبرگزاری حکومتی انتخاب با عنوان دوقطبی اتمی لاریجانی و جلیلی نوشت: سالهاست که یکی از مذاکره می‌گوید و دیگری از مقاومت. سالهاست لاریجانی و جلیلی در عالم سیاست به یک دوقطبی تبدیل شده‌اند.

رسانه‌های حکومتی هم‌چنین پاسدار قالیباف، پاسدار محسن رضایی و زاکانی را رکوردار شکست در نمایشهای انتخابات رژیم معرفی کردند.

علی ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی، نوشت: آنچه در جامعه در صحنه سیاسی انتخابات شاهد بودیم نگران‌کننده و موروث انتخابات مهندسی‌شده و بیرون ماندن بسیاری از بزرگان است.

رسانه حکومتی خبر آنلاین هم نوشت: در انتخابات ۱۴۰۳ شوی سیاسی در ساختمان فاطمی به اوج رسید. هنگامه انتخابات که می‌شود، صدای «أنا رجل» از هر سویی بلند می‌شود. از چهره‌های اقتصادی و نظامی‌های سابق گرفته تا سیاسیونی که چندبار ردای کاندیداتوری به تن کرده‌اند و دست رد مردم در پای صندوق‌های رأی به سینه آنها خورده، اما هم‌چنان اصرار بر حضور دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41ff28fc-73fe-44c9-81b7-0f4bb5613d80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات