728 x 90

سی.ان.ان: ۸حمله دیگر به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه

حمله نیابتی‌های رژیم ایران به منافع آمریکا در سوریه
حمله نیابتی‌های رژیم ایران به منافع آمریکا در سوریه

سایت سی.ان.ان روز سه‌شنبه ۱۶آبان در گزارشی از حملات نیروهای نیابتی رژیم ایران به منافع آمریکا در سوریه و عراق نوشت: ۸حمله دیگر به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه در حالی که شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران حملات خود را افزایش می‌دهند.

نیروهای آمریکایی از صبح روز جمعه هشت بار دیگر توسط پهپادهای تهاجمی و رگبارهای موشکی در عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفتند، این در حالیست که نیروهای آمریکایی با حملات گروه‌های مورد حمایت ایران مواجه هستند.

حملات جدید - یک حمله بعدازظهر جمعه، دیگری در شنبه، پنج مورد دیگر در یکشنبه و یک حمله در صبح دوشنبه انجام شده است که در مجموع حداقل ۳۸حمله به نیروهای آمریکا و ائتلاف در این دو کشور از ۱۷ اکتبر، تنها چند روز پس از شروع جنگ خونین بین اسراییل و حماس انجام شده است...

یک مقام آمریکایی گفت: بیشتر این حملات با موفقیت توسط ارتش ما خنثی شده‌اند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

حملات قبل از واکنش آمریکا در ۲۶ اکتبر [علیه نیروهای تحت حمایت رژیم ایران در سوریه] منجر به بیش از ۴۰ آسیب جزئی، از جمله ۲۰مورد تشخیص آسیب ضربه مغزی (TBI) شده است.

ژنرال پت رایدر سخنگوی پنتاگون، روز دوشنبه گفت که تعداد نیروهای آمریکایی که به‌دلیل حملات مکرر مجروح شده‌اند افزایش یافته است - بیش از ۲۰نفر دیگر جراحات جزیی گزارش کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b7857a0-07b3-47cd-a2f6-a5ba8d3d9a19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات