728 x 90

سی.ان.ان: افشای توطئه رژیم ایران برای ترور دونالد ترامپ

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

وبسایت سی.ان.ان روز سه‌شنبه ۲۶تیر در گزارشی نوشت: سرویس مخفی پس از دریافت اطلاعاتی از توطئه رژیم ایران برای ترور ترامپ، امنیت را افزایش داد. هیچ ارتباط شناخته شده‌ای با تیراندازی وجود ندارد.

به گزارش سی.ان.ان، چندین نفر در جریان این موضوع به سی.ان.ان گفتند که مقامات ایالات متحده در هفته‌های اخیر اطلاعاتی را از یک منبع انسانی در مورد توطئه رژیم ایران برای ترور دونالد ترامپ به دست آوردند، اتفاقی که منجر به افزایش امنیت در اطراف رئیس‌جمهور سابق توسط سرویس مخفی در هفته‌های اخیر شد.
مشخص نیست که آیا جزئیات تهدید رژیم ایران با کمپین ترامپ به اشتراک گذاشته شده است یا خیر، که در بیانیه‌یی گفت: «ما در مورد جزئیات امنیتی رئیس‌جمهور ترامپ اظهارنظر نمی‌کنیم. تمام سؤالات باید به سرویس مخفی ایالات متحده ارسال شود.»
سی.ان.ان از وزارت امنیت داخلی و نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل درخواست اظهارنظر کرده است.
رژیم ایران بارها وعده انتقام از قتل قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران را داده است. و مقامات ارشد سابق دولت ترامپ که روی امنیت ملی کار می‌کردند، از زمان خروج از دولت از حفاظت شدید برخوردار بوده‌اند.
به‌گفته چندین منبع آگاه، مقامات مجری قانون برای ماه‌ها نگران تهدید مداوم رژیم ایران برای ترور مقامات سابق ترامپ و شخص رئیس‌جمهور سابق بوده‌اند. این منابع به سی.ان.ان گفتند اما اطلاعات اخیر حاکی از افزایش قابل توجهی در تهدید است.
یکی از منابع به سی.ان.ان گفت که هشدارها در مورد این برنامه‌ریزی عملیاتی با افزایش قابل توجه پیام‌های آنلاین از حساب‌های ایرانی و رسانه‌های تحت حمایت دولت که از ترامپ نام برده می‌شود، همزمان شده است که نگرانی‌های امنیتی را در میان مقامات آمریکایی ایجاد کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d4a1837-036e-4997-af43-c8d6de15c8c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات