728 x 90

سیاست‌های اقتصادی رئیسی جلاد و حضور ایران در میان ۱۰کشور با بالاترین سرعت رشد تورم

رئیسی جلاد قتل عام ۶۷
رئیسی جلاد قتل عام ۶۷

روزنامه حکومتی ستاره صبح در مقاله‌ای به تاریخ دوشنبه ۱۲مهر با اعتراف به رشد بی‌رویه تورم در حاکمیت آخوندی؛ سیاست‌های اقتصادی رئیسی جلاد را مورد حمله قرار داده و می‌نویسد: «بر اساس اعلام رئیس اتاق بازرگانی ایران متأسفانه آمار‌های جهانی نشان می‌دهد نام ایران در فهرست ۱۰کشور با بالاترین سرعت رشد تورم قرار دارد. در صدر این جدول نام‌هایی هم‌چون ونزوئلا، سودان و زیمبابوه را مشاهده می‌کنیم و ایران نیز همراه این کشور‌ها در میان ۱۰کشور اول قرار می‌گیرد».
ستاره صبح در ادامه مقاله خود با اشاره به‌عملکرد رئیسی افزوده است: «در چنین شرایطی رئیسی دستوری مبنی بر تثبیت قیمت‌ها در بازار صادر کرده است... . این دستور در حالی صادر می‌شود که تجربه نشان داده اقدام از بالا به پایین و دستوری در اقتصاد ایران تاکنون نتیجه نداده است. این‌که دولت بخواهد به‌صورت دستوری و از بالا به پایین بازار را مدیریت کند امکانپذیر نیست. این سیاستی بوده که در سال‌های گذشته اجرا شده و نتیجه‌ای به جز شکست به همراه نداشته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58cd7637-f267-43e4-8dd0-49788fea7ba3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات