728 x 90

سپاه پاسداران لکه ننگی که باید از تاریخ ایران پاک شود

در ایران نبردی به درازای ۴دهه جریان دارد، نبردی که از روز نخست بر سر واژه‌ٔ سرخ آزادی آغاز شد. خمینی مجمع جنایتکاران را گردآورد و نهایتاً نام آن‌را سپاه پاسداران گذاشت.

این تصویر قاسم سلیمانی است که در جنگ ضدمیهنی نوجوانان را راهی میدانهای مین می‌کرد و صدها هزار جوان دیگر که سپاه به قربانگاه جنگ برد، در حالی‌که صلح در دسترس بود! وقتی طلسم جنگ شکسته شد، سپاه در دو زمینه به کارش ادامه داد. گسترش تروریست همراه با کشتار مردم بی‌گناه و ورود به صحنه‌ٔ اقتصادی برای تأمین مالی تروریست و پر کردن جیب‌های گشاد سرکردگان سپاه!

به گفته‌ٔ کارشناسان اکنون بیش از ۷۰درصد از اقتصاد ایران در قبضه‌ٔ سپاه قرار دارد، با بیش از ۹۰ اسکله‌ٔ خصوصی. تمامی قراردادهای بزرگ اقتصادی با قرارگاه خاتم سپاه منعقد می‌شود.

اما از سوی دیگر مقاومت ایران هرگز از نبرد با این جرثومه‌ٔ پلید دست برنداشته. به‌خاطر افشاگریهای این مقاومت سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار گرفت. روز ۲۸مهر نیز بحث لیست‌گذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی در پارلمان انگلستان مطرح شد. نمایندگان مجلس انگلستان، استیو مک‌کیب و باب بلک‌من گفتند: «سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی نام‌گذاری شود»

آری این لکه‌ٔ ننگ باید از تاریخ ایران پاک شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b43b2b19-a04a-44de-8913-b33d075b1f9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات