728 x 90

سوز و گداز حکومت آخوندی از ادامه بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران در بلژیک

اسدالله  اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران

روزنامه حکومتی وطن امروز سه‌شنبه ۱۳خرداد۹۸ نسبت به ادامه بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در بلژیک پس از گذشت ۱۱ماه سوزوگداز کرد.

این روزنامه حکومتی نوشت: «۱۱تیرماه ۱۳۹۷ بلژیک و اتریش، همزمان با سفر «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به اروپا، اعلام کردند ۵نفر از جمله یک دیپلمات ایرانی را به ظن تلاش برای بمب‌گذاری در نشست مجاهدین در پاریس بازداشت کرده‌اند. همان زمان عنوان شد که یک دیپلمات ایرانی در ایالت «بایرن» آلمان (اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت ایران در اتریش) بازداشت شده و قرار است برای سپری کردن روند استرداد به بلژیک، در دادگاهی در «بامبرگ» حاضر شود...

در نهایت دوشنبه نهم مهرماه ۱۳۹۷ دادگاه عالی منطقه‌یی «بامبرگ» در بیانیه‌یی اعلام کرد که ۲۷سپتامبر (۵مهر ۹۷) با استرداد دیپلمات یاد شده به بلژیک موافقت کرده است... حتی در صورت احتمال ارتکاب جرم توسط اسدی نیز اروپایی‌ها حق بازداشت وی را نداشته و حداکثر می‌توانستند وی را به‌عنوان عنصر نامطلوب از کشورشان اخراج کنند.

روزنامه حکومتی وطن امروز وزارتخاجه آخوند روحانی را به خاطر شکستش در  رفع و رجوع این ماجرا  مورد سرزنش قرار داده و می نویسد:‌ «البته درباره رفتار توهین‌آمیز اروپا با این دیپلمات نمی‌توان اشاره‌یی به انفعال عجیب دستگاه دیپلماسی در حمایت از کارکنان خود نکرد. انفعالی که به عقیده برخی کارشناسان ریشه در امیدواری دستگاه دیپلماسی دولت روحانی به سازوکار ویژه مالی اروپا داشت، هر چند با مصاحبه سال گذشته یکی از دیپلمات‌های نزدیک به محمدجواد ظریف با خبرگزاری دولتی ایسنا و پذیرش حیرت‌انگیز اتهامات اروپا به دیپلمات‌های ایرانی مشخص شد عمق فاجعه بیشتر از امیدواری صرف دولتی‌ها به اروپاست».

 

این روزنامه حکومتی وزارت‌خارجه آخوند روحانی را سرزنش می‌کند که چرا در پاسخ به دستگیری اسدی چند دپیلمات اروپایی در ایران را بازداشت نکرده است و آنهایی هم که در بازداشت بوده‌اند آزاد کرده است.

 

لازم به یادآوری است دیپلمات تروریست رژیم آخوندی به‌نام اسدالله اسدی، طراح اصلی حمله تروریستی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس بود که در آلمان دستگیر شد. این دیپلمات تروریست از مرداد ۱۳۹۳ ایستگاه اطلاعات رژیم آخوندی در اتریش بوده است.

قبل از اسدالله اسدی، فردی به‌نام مصطفی رودکی رئیس ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در اتریش بود. وی سپس به تهران منتقل شد و در سال ۱۳۹۶ برای توطئه علیه مجاهدین در آلبانی رئیس ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در آلبانی شد.

مقاومت ایران خواهان بستن سفارت خانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، مراکز ترور و جاسوسی و اخراج مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی گردید.

 

تصمیم دادگاه آلمان برای استرداد اسدالله اسدی

روز نهم مهر ۹۷ دادگاه عالی ایالتی در بامبرگ آلمان با استرداد اسدالله اسدی دیپلمات رژیم آخوندی به بلژیک موافقت کرد. اطلاعیه دادگاه تصریح نمود: «کلیه شرایط استرداد احراز شده و موانعی برای استرداد وجود ندارند»، متهم نمی‌تواند «به مصونیت دیپلماتیک استناد کند» و «ادامه اجرای پروسه استرداد برعهده دادستانی کل در بامبرگ است».

 

تصمیم به جنایت در بالاترین سطح رژیم ایران

تصمیم به این جنایت بزرگ تروریستی در بالاترین سطح رژیم یعنی شورای عالی امنیت با حضور روحانی و ظریف اتخاذ شده و به تأیید خامنه‌ای رسیده بود.

 

استقبال مقاومت ایران از استرداد اسدالله اسدی

مقاومت ایران ضمن استقبال از تصمیم حکم دادگاه عالی بامبرگ بر ضرورت سرعت بخشیدن به رسیدگی قضایی به پرونده بزرگترین پروژه تروریسم دولتی رژیم ایران در اروپا و فرمانده عملیاتی آن اسدالله اسدی و افشای کلیه جزییات آن تأکید کرد. پرونده تروریسم دولتی رژیم ایران باید به شورای امنیت ملل ‌متحد ارجاع داده شود.

 

به این ترتیب تلاشهای فشرده دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران برای در بردن این دیپلمات تروریست که انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس در ۳۰ژوئن را طراحی و سازماندهی کرده بود، با شکست مواجه شد.

آخوندها از زمان دستگیری اسدی در آلمان در اول ژوییه ۲۰۱۸، با تهدید و تطمیع و فشار بر کشورهای اروپایی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن او به اتریش و فراری دادنش از چنگال عدالت به‌عمل آورده بودند.

اسدالله اسدی در سه دهه گذشته در ترور و جاسوسی و کشتار دست داشته است و سازمان مجاهدین خلق ایران سوابق مجرمانه و تروریستی او را از ۱۰سال پیش در عراق افشا کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1aaefa5-8cbc-4c47-bb59-24b55c9bcdb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات