728 x 90

سوز و گداز سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم دربارهٔ احکام صادره برای اسدالله اسدی و دژخیم حمید نوری

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم

دیکتاتوری تروریستی آخوندها هم چنان وقیحانه تلاش میکند تا با توسل به شانتاژ و گروگانگیری، دیپلومات تروریست  و جلاد زندانی را که در بلزیک و سوئد به اشد مجازات محکوم شده اند، به حاکمیت آخوندی و نزد آمران تروریسم و جنایت، برگرداند.

کنعانی، سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم در نشست خبری روز دوشنبه ۳۱مرداد ۱۴۰۱ دربارهٔ احکام صادره برای اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست رژیم و حمید نوری از دژخیمان قتل‌عام ۶۷ سوز و گداز کرد و گفت:

... هم در ارتباط با آقای نوری و هم در ارتباط با آقای اسدی همین پیگیریها در سطوح مختلف ادامه داره و هیچ موقع متوقف نبوده جزء پرونده‌ها و موضوعات اولویت‌دار دستگاه دیپلماسی است. ضروری است هم دولت عرض به خدمت شما بلژیک و هم دولت سوئد به مسئولیت خودشان در این ارتباط عمل بکنند.

سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم بر ادامه اقدامات تروریستی تأکید کرد و گفت این موضوع «هیچ ارتباطی به‌موضوع مذاکرات» اتمی ندارد.

تلویزیون رژیم ۳۱مرداد۱۴۰۱:

وزیر امور خارجه کشورمان سفیر سوئد در تهران را به حضور پذیرفت و تاکید کرد حمید نوری باید فورا آزاد شود آقای امیر عبداللهیان با اشاره به آخرین وضع روابط دو کشور فرایند و رای غیرقانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیرقابل قبول خواند و برضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری این تبعه ایرانی تاکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93e7070f-43ac-4d6d-956a-5c6111af1493"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات