728 x 90

سوز و گداز رژیم از تصویب هفتادمین قطعنامه ملل متحد در محکومیت نقض حقوق‌بشر توسط حکومت آخوندی

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی
کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی

سوز و گداز رژیم از تصویب هفتادمین قطعنامه ملل متحد

در محکومیت نقض حقوق‌بشر توسط حکومت آخوندی

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی با سوزش از تصویب هفتادمین قطعنامه محکومیت جنایات ضدانسانی رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد که تصویب این قطعنامه مصداق روشن استاندارد دو‌گانه است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز ۲۹آذر ۱۴۰۲، ضمن درج زوزه‌های رژیم سیلی خورده با دجالبازی و زبونی به‌نقل از سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها نوشت: جمهوری اسلامی همواره در امر ارتقای حقوق‌بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملاً جدی است!

 

عجز و لابه‌های نماینده دیکتاتوری آخوندی

پیش از تصویب قطعنامه محکومیت رژیم در مجمع عمومی

پیش از تصویب هفتادمین قطعنامه محکومیت رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل، نماینده حکومت آخوندی با تکرار ادعاهای مسخره قبلی گزیدگی رژیم از تمدید کار گزارشگر ویژه و هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی را به نمایش گذاشت و گفت:

هیئت من، به‌اصطلاح پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که درباره وضعیت حقوق‌بشر در جمهوری اسلامی است، به‌شدت رد می‌کند. چنین پیش‌نویس قطعنامه‌ای توطئه شکست‌خورده‌ای است که قصد دارد به بهانه ترویج و حمایت از حقوق‌بشر در امور داخلی یک کشور مستقل دخالت کند. این قطعنامه یک طرفه، که به‌اصطلاح مأموریت حقیقت‌یاب و گزارشگر ویژه را تأیید می‌کند، توسط هیأت من به‌رسمیت شناخته نمی‌شود،

(سایت سازمان ملل: ۲۸آذر ۱۴۰۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb1bc1b0-b882-47d2-b7c2-6cde963771c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات