728 x 90

سوز و گداز حسن خمینی در دیدار با گروهی از کارگزاران رژیم نسبت به حملات در درون رژیم به خمینی

حسن خمینی
حسن خمینی

حسن خمینی در دیدار با گروهی از کارگزاران رژیم نسبت به حملات در درون رژیم به خمینی دجال سوزوگداز کرد و، گفت: امروز خمینی آماج اصلی حملهٔ دشمنان است، چرا که خمینی هویت نظام است و اگر او را زدند، پایه‌های مشروعیت نظام را می‌زنند. حسن خمینی با شکوه و شکایت از این‌که بخشی از حملات به خمینی دجال از داخل رژیم صورت می‌گیرد، گفت: «در این میان یک عده هم هستند که خودزنی می‌کنند و مسائل فرعی و اصلی را اشتباه می‌کنند».

حسن خمینی با اعتراف به قافیه‌باختگی رژیم و این‌که باید به جای دفاع دست به تهاجم بزنیم، گفت: «جای مجرم و آسیب دیده نباید عوض شود؛ کسانی که روزی کشور را به خاک و خون کشیدند، نباید امروز مدعیانی شوند و مواردی را بیان کنند». (سایت جماران رژیم۲۱ بهمن)

 

روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی در سرمقالهٔ خود نوشت: آنچه موجب تأسف شدید است این است که در سال‌های اخیر به‌ویژه امسال، از یکطرف حملات تبلیغاتی به شخص خمینی برای افراد ناراضی یا کسانی که دچار تردید و اشتباه شده‌اند، به ابزاری برای خودنمایی تبدیل شده و از طرف دیگر کسانی که از آنها انتظار می‌رود از خمینی دفاع کنند، به دلایل مختلف سکوت اختیار کرده‌اند.

این روزنامهٔ حکومتی در ادامه می‌افزاید: عده‌یی... که در کارنامه خود سوابق تحکیم کردن قدرت جریان افراطی را دارند و حالا از کرده خود پشیمانند، با هدف پاک کردن آن سوابق منفی و بازسازی چهره مخدوش خود، به چهره (خمینی) چنگ می‌اندازند. (روزنامهٔ جمهوری اسلامی۲۰ بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ad0626f-6325-46fe-9d7a-8a9ad8f2872d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات