728 x 90

سوز و گداز آخوند فلاحتی از به آتش کشیدن مجسمه جلاد قاسم سلیمانی

آخوند رسول فلاحتی
آخوند رسول فلاحتی

آخوند رسول فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت روز ۱۷دیماه در نمایش جمعه از به آتش کشیده شدن مجسمه قاسم سلیمانی جلاد مجاهدین و مردم عراق و سوریه به سوزوگداز پرداخت و گفت: ۴شنبه هفته گذشته ۴نفر را وادار کردند در یکی از استانها که عکس‌اش را پاره کنند تندیس‌اش را چه بکنند چه نکنند.

وی در ادامه افزود: دشمنی‌ها با نظام تاکتیکی هم نیست این طور نیست که یک ترفندی باشد برای یک دوره برای یک شرایط ویژه، دشمنی نظام سلطه جهانی با جمهوری اسلامی یک دشمنی راهبردی است. یعنی دشمن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را محو کند و می‌خواهد که اصلاً در عرصه جهانی برای جمهوری اسلامی هویتی نماند. هیچ هویتی برای جمهوری اسلامی نماند لذا در این عرصه شما دیدید در سال‌های گذشته تلاش کردند در عرصه مسائل انرژی هسته‌یی و هسته‌یی کلاً قدری جامعه ما را و مسئولان ما را به چالش بکشانند و کشاندند. برجام فقط در برجام هسته‌یی بنا نبود خلاصه بشود. اینها برجام موشکی هم می‌خواستند داشته باشند برجام منطقه‌ای هم می‌خواستند داشته باشند برجام حقوق‌بشری هم قرار بود داشته باشند.

الان دشمن یک حرکتی می‌خواهد بکند که نه آن حرکت، یک حرکت راهبردی در تغییر ماهیت و هویت جامعه ایرانی و در چند حوزه می خواهند تلاش کنند.

- حوزه اول فشار بر دستگاه حاکمیتی تا این‌که تن به سازش بدهند و امتیاز به قدرتهای سلطه که آن هم الآن در این دوره که هرگز و کلا

-دو می‌خواهند کاری بکنند که منطقه قدرت جمهوری اسلامی در منطقه یا از بین ببرند یا کاهش بدهند

-و سه می‌خواهند با تمرکز بر بعضی از مشکلات داخلی و اظهار عدم توانمندی آهسته آهسته به مقاصد خودشان برسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/823103e9-e1a0-4a87-9651-c8f68eb4d7de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات