728 x 90

سوزش دژخیمان و مزدوران تا مغز استخوان از دیدار استاد شجریان با خانم رجوی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

سوزش دژخیمان و مزدوران تا مغز استخوان از دیدار استاد شجریان با خانم رجوی

و فوران لجن‌پراکنی و اهانت علیه برجسته‌ترین چهره‌های فرهنگ و هنر ایران

وزارت بدنام در پی درگذشت مرجان هنرمند محبوب در خرداد گذشته برای ارعاب هنرمندان در داخل کشورمان تا انتشار نشریه جعلی مجاهد پیش رفت. از این پیش‌تر نیز آخوندها با گروگان گرفتن دختر مرضیه و هم‌چنین با به خدمت گرفتن پسر ناخلف در سال ۱۳۷۵ حین هنرنمایی خانم مرضیه در ارلزکورت بیهوده تلاش کردند بانوی شکست ناپذیر هنر ایران را که به عضویت شورای ملی مقاومت در آمده بود درهم بشکنند.

اکنون پس از درگذشت شجریان اسطوره آواز ایران و پخش شمه‌ای از خاطرات استاد محمد شمس و دکتر حمیدرضا طاهرزاده با وی در تلویزیون ملی ایران سیمای آزادی، مسابقهٔ لجن‌پراکنی و اهانت علیه برجسته‌ترین چهره‌های فرهنگ و هنر ایران در جام نیوز و بولتن نیوز اطلاعات آخوندها و مشرق نیوز سپاه پاسداران و نیز دهان کثیف مأموران اطلاعات از قبیل ایرج مصداقی بالا گرفته است. آن‌چنانکه حتی دکتر هزارخانی از برجسته‌ترین روشنفکران و نویسندگان معاصر ایران و مسئول کمیسیون فرهنگ و هنر در شورای ملی مقاومت را هم بی نصیب نگذاشته است.

لجن‌خوری بی‌دنده و ترمز حاکی از سوزش دژخیمان و مزدوران تا مغز استخوان است که باعث شده عملهٔ وزارت به‌نحو مضحکی نقش شورای نگهبان و ممیزی و سانسور خاطرات هنرمندان را به‌عهده بگیرند.

همه می‌دانند که استاد محمد شمس برجسته‌ترین آهنگساز و رهبر ارکستر و دکتر حمیدرضا طاهرزاده نوازنده برجسته تار و استاد موسیقی ایرانی است. در خاطرات و سخنان آنان از جمله دربارهٔ دیدار استاد شجریان با خانم رجوی در پاریس در سال ۱۳۷۴ ذره‌ای اغراق و مبالغه در کار نیست و مقاومت ایران به آن نیازی ندارد. بزرگداشت شجریان نیز یک وظیفهٔ ملی و میهنی است که مقاومت ایران در آن کوتاهی نمی‌کند.

جرم هزارخانی و شمس و طاهرزاده که از افتخارات فرهنگ و هنر ایران هستند چیزی جز عضویت در مقاومت و وفای به عهد و پیمان با مردم ایران نیست و از این رو در معرض فحاشی کارگاهها و مزدوران وزارت و سپاه ولایت هستند.

مردم و رزم‌آوران آزادی ایران‌زمین نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶مهر۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/796e1636-2a36-415e-ab97-9a03a0d9b26d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات