728 x 90

سوزش آخوند روحانی از افشاگریها علیه سیاست‌های ضدمردمی رژیم در مورد واکسن

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز سه‌شنبه ۲۱بهمن در برنامهٔ تبلیغی آغاز واکسیناسیون قطره‌چکانی با واکسنهای تأیید نشده توسط سازمان بهداشت جهانی، از افشاگریها علیه سیاست‌های ضدمردمی رژیم در مورد واکسن، ابراز سوزش کرد و گفت: «من حالا تعجب می‌کنم این خارج نشینها از امروز به بعد چی دارند، مدت زیادی بود می‌گفتند که چندتا کشور واکسیناسیون را شروع کردند چرا ایران شروع نکرده؟ حالا امروز که شروع کردیم چه کار کنند آن بنده‌های خدا؟ دو مرتبه باید بروند یک چیز دیگری را پیدا بکنند که باز فریادشان بلند بشود با یک بهانه دیگر آنها خیالشان راحت باشد».


روحانی با اعتراف به تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد رژیم گفت: «ما با دست بسته شنا می‌کنیم و دنیا با دست باز اینها ما را در یک جنگ اقتصادی در این سه سال بردند».

وی در واکنش به اعتراضات مردم و حتی پزشکان درباره واکسن روسی که گفته بودند واکسن روسی را تزریق نمی‌کنند با دروغگویی آشکار گفت: «جان مردم، سلامت مردم برای ما مهم‌ترین مسأله است و همه مسئولان کشور آماده هستند هر کجا که احساس دغدغه‌ای می‌شود احساس خطری می‌شود آنها پیشگام باشند در جلو باشند تا همه بدانند که یک وقتی یک برنامه‌یی بی‌حساب و به مطالعه برای مردم مدنظر قرار نگرفته است».


آخوند روحانی در واکنش به اعتراضات مردم نسبت به قطع آب و برق در برخی نقاط کشور گفت: «زیرساختها چون همیشه در دسترس مردم است، شاید به چشم نمی‌آید».

وی گفت: «وقتی آب یا برق در منطقه‌یی برای چند ساعت قطع می‌شود، که البته نباید چنین چیزی رخ دهد و باید تلاش کنیم تا چنین نشود، ولی این یکی دو ساعت قطعی باعث می‌شود مردم هم فکر کنند که این زیرساختها چیست». او افزود: «پس فراهم کردن این زیرساختها چون برای مردم عادی شده و همیشه در دسترس است شاید به چشم نمی‌آید».

 

طی هفته‌های اخیر گزارشها حاکی از قطع بدون اعلام پیشین برق و هم‌چنین آب در بسیاری از شهرها و روستاهای کشور موجب نارضایتی شهروندان و ابراز آن در رسانه‌های اجتماعی شد. همزمان با این مساله، آلودگی هوا در کلان‌شهرها در اثر سوخت مازوت در نیروگاهها اتفاق افتاد که در پی آن رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست رژیم گفت: «باید میان برق و آلایندگی یکی را انتخاب کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c66f1665-02aa-4151-8cd8-758c0c3a36da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات