728 x 90

سوزش آخوند احمد خاتمی از تحریم و کسادی سیرک انتخابات آخوندی

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع و امام جمعه خامنه‌ای در تهران، با سوزش از تحریم و کسادی سیرک انتخابات آخوندی، گفت: کسانی که نیامدند، نیامدند تا نظام آسیب ببیند!

 

آخوند احمد خاتمی:

رأی باطل انداختن این فرصت‌سوزی بود! فرصتی که شما می‌توانستید سرنوشت خودتان را رقم بزنید این فرصت سوخته شد.

گروهی که نیامدند معذور هم نبودند ولی معترض بودند به‌نظر می‌رسد که برخی از این اعتراضات به حق بود برخی از اعتراضاتی که از تلویزیون شنیدیم از زبان مردم اعتراض به معیشت‌شان داشتند. اعتراض به این داشتند کسانی قول دادند در گذشته ولی به‌قول خودشان وفا نکردند اینها حرف‌هایی بود که شما مردم گفتید، ولی راه‌حل آن نیامدن نبود. کسانی که معاندانه نیامدند کسانی که به خیال خودشان نیامدند تا نظام آسیب ببیند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۴ تیر)

 

در جمله بازار رژیم در دماوند امام جمعه رژیم به فضیحت خرید و فروش رأی در سیرک انتخاباتی اذعان کرد و گفت: پدیده شوم خرید و فروش رأی بلای اعتمادسوز انتخابات شوراهای شهر و روستا شده است. از هیأت نظارت بر انتخابات شوراها تقاضا داریم به شکایت مستند تخلف خرید رأی رسیدگی کند.

وی دردباره فسادی که تار وپود دولت و قضاییه و دستگاههای اجرایی رژیم را فراگرفته نیز گفت: دستگاه قضایی کشور گرفتار کم‌کاری و بی‌توجهی‌های فسادزای سایر نهادهای کشور شده است، تار و پود انواع و اقسام جرایم در دستگاههای اجرایی مخصوصاً دولت شکل می‌گیرد با توجه به این موضوع دستگاه قضا از فساد مبرا نیست. (خبرگزاری فارس رژیم۴ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8078e932-788a-4d27-be5f-4f3f474780cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات