728 x 90

سوته‌دلی و فرار به جلو خامنه‌ای با وقاحت حداکثری پس از تودهنی تحریم

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

سوته‌دلی و فرار به جلو خامنه‌ای با وقاحت حداکثری پس از تودهنی تحریم و بیرون کشیدن فضاحت‌بار جلاد۶۷ از صندوقهای انباشته از آراء باطله و ادعای مسخرهٔ مشارکت ۶۰درصدی در انتخابات.

  • خامنه‌ای: این انتخابات حقا و انصافا حماسه بود این انتخاباتی که گذشت به‌معنای واقعی کلمه حماسه این مردم بود حماسه آفریدند.
  • رئیسی در قوه‌ٔ قضاییه مصداق حرکت جهادی است.
  • بعضیها روی آرای باطله تکیه می‌کنند.
  • شخصی را که قبول دارد در این مجموعه نامزدها نیست خب این چه کار کند؟
  • لااقل ده درصد از عدم شرکتها مربوط به کروناست که چنان‌چه آن را محاسبه کنیم نزدیک به ۶۰درصد شرکت داشتند.
  • (مجاهدین) امروز در کشورهای مدعی حقوق‌بشر آزادانه دارند رفت و آمد می‌کنند.
  • دولت فرانسه و دیگران خجالت نمی‌کشند که با تریبون دادن به اینها در مجالس ملی‌شان ادعای حقوق‌بشر می‌کنند.

تلویزیون رژیم ۷تیر۱۴۰۰:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر از فعالیت‌های مسئولان و همه عناصر فعال دستگاه قضایی در سراسر کشور، حرکت آقای رئیسی در دوران تصدی را مصداق حرکت جهادی خواندند و با تشکر از آقای رئیسی افزودند: این تلاش شبانه‌روزی و پرانگیزه به فضل الهی به آثار و نتایج خوبی نیز منجر شده است.

خامنه‌ای: این انتخابات حقا و انصافا حماسه بود این انتخاباتی که گذشت به‌معنای واقعی کلمه حماسه این مردم بود حماسه آفریدند خوب تلاشهایی انجام می‌گیره کاغذ می‌نویسند نامه می‌نویسند تو فضای مجازی حرف می‌زنند تو دستگاهها که عظمت این انتخابات را انکار کنند فایده‌ای نداره این تلاش بیهوده است کار کار بزرگی بود انهایی که باید تحلیلگرانی که چشماشان به این انتخابات بود اینها می‌فهمند که چه اتفاقی افتاد.

با وجود کرونا که حالا با محاسباتی که کردند آدمهای کارشناس می‌گویند لااقل ۱۰درصد از عدم شرکتها مربوط به کروناست! که اگر چنان‌چه آنرا محاسبه کنیم نزدیک به ۶۰درصد شرکت است مشارکت است که چیزی خوبی است! با این وجود مردم می‌آیند وارد میدان می‌شوند از صبح زود صف می‌بندند! و رأی می‌اندازند و اظهارات پر انگیزه پخش میشه از آنها در تلویزیون که انسان مشاهده می‌کند اینها چی هست مشت محکمی است که مردم به سینه تحریم کنندگان و مخالفان و معارضین انتخابات زدند مردم ایستادند واقعاً حماسه است این واقعاً یک حرکت عظیم مردمی است.

برنده انتخابات، همه کسانی هستند که به شور و هیجان این انتخابات کمک کردند نامزدهای جزو برندگان هستند این نامزدها آنهایی هم که رأی نیاوردند برنده هستند اصلاً کمک کردند به این‌که مردم به این صندوقها علاقه‌مند.

ولی‌فقیه ارتجاع در حالی‌که به صراحت رأی باطله را کار حرام و بر ضد نظام خوانده بود در یک چرخش و نرمش مفتضحانه آرای باطله را هم به حساب رژیم ولایت ریخت.

مجری رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به برخی تحلیل‌های غلط درباره آراء باطله نیز اشاره کردند و گفتند: این آراء، ابداً به‌معنای جدایی آنها از نظام نیست، بلکه بر عکس است! زیرا کسی که پای صندوق رأی آمده و فرد مقبول خود را در لیست نامزدها ندیده ولی اسم شخص مورد نظرش را نوشته یا رأی سفید داده، در واقع علاقه‌مندی خود را به صندوق رأی و نظام نشان داده است.

ایشان برخی حوادث در جریان انتخابات را مایه تجربه و عبرت دانستند و گفتند: در مناظره‌ها تنوع سلایق مشاهده شد! در عین‌حال همه نامزدهای محترم برخلاف القاء دشمن در این مسأله هم‌نظر بودند که مشکلات اقتصادی کشور راه‌حل دارد و بن‌بستی وجود ندارد البته یکی می‌گفت راه‌حل من درست است و دیگری می‌گفت راه‌حل من.

رهبر انقلاب افزودند: در مناظره‌ها، بعضی کاندیداها از مواضع انقلاب دفاع کردند و با ادب و رعایتهای لازم شرعی سخن گفتند ولی برخی، بداخلاقی‌هایی کردند که مایه تأسف است.

خلیفه ارتجاع سرانجام همه تأسفات و دق دلیهای خود را بر سر مجاهدین خالی کرد و گفت:

اینها امروز در همین کشورهای مدعی حقوق‌بشر آزادانه دارند رفت و آمد می‌کنند، زندگی می‌کنند، در فرانسه و کشورهای دیگر اروپا و دولتهای اروپایی، دولت فرانسه و دیگران خجالت نمی‌کشند که با بودن اینها و با حمایت از اینها و با تریبون دادن به اینها حتی در مجالس ملی‌شان، در عین‌حال ادعای حقوق‌بشر می‌کنند. یعنی واقعاً وقاحت این غربی‌ها یک چیز فوق‌العاده و عجیبی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55fcd334-fffe-438a-850d-2c67589d073b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات