728 x 90

سوئیس اینفو: شورای ملی مقاومت تأکید کرد خامنه‌ای، بازنده استراتژیک انتخابات ریاست‌جمهوری است

تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین - ۹تیر ۱۴۰۳
تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین - ۹تیر ۱۴۰۳

سوئیس اینفو نوشت: شورای ملی مقاومت روز شنبه تأکید کرد خامنه‌ای، بازنده استراتژیک انتخابات ریاست‌جمهوری است. آنها این انتخابات را نمایش انتخاباتی خواندند.

سوئیس اینفو - پاریس- ۱۶تیر: شورای ملی مقاومت ایران (CNRI) امروز شنبه تأکید کرد که، علی خامنه‌ای، ولی‌فقیه "بازنده استراتژیک"انتخابات ریاست‌جمهوری است که روز جمعه در کشور برگزار شد. آنها این انتخابات را که در آن مسعود پزشکیان اصلاح‌طلب پیروز شد."نمایش انتخاباتی" خواندند.
شورای ملی مقاومت، که مقر آن در فرانسه است، در بیانیه‌یی یادآور شد که از اجازه خامنه‌ای به پزشکیان برای تصدی ریاست‌جمهوری، استقبال می‌کند حتی اگر به‌معنای «با میلیون‌ها رأی تقلبی» باشد، زیرا انتخاب او می‌تواند «شکافی» باشد که راه قیام را هموار نموده و «پیوندهایی که رژیم را با هم نگه می‌دارد از هم بگسلد».

این منابع افزودند: «سیستم از درون آبکش است و گرگها یکدیگر را از هم می‌درند».

شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد که اگر چه انتخاب پزشکیان ممکن است فصل جدیدی را باز کند، اما خود او گفته است که خامنه‌ای همه برنامه‌ها و سیاست‌ها را تعیین می‌کند و عدول از آنها خط قرمز اوست.

این موضوع را مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران نیز در تظاهرات بزرگ ایرانیان که از ۲۹ ژوئن تا ۱ ژوئیه در برلین برگزار شد، روشن کرد. رجوی امروز در شبکه اجتماعی ایکس گفت اگر رئیس‌جمهور جدید «نمی‌خواهد راه سلف خود، ابراهیم رئیسی را برود» «باید حجاب اجباری را لغو کند، گشتهای سرکوب زنان را منحل کند، زندانیان سیاسی را آزاد کند و مجازات اعدام را از بین ببرد. . …

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca510904-5532-47cc-96b0-d4a7cc0ba5bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات