728 x 90

سناتور واترز: ما باید سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام کرده و رژیم ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج کنیم

 سناتور لاریسا واترز رهبر حزب سبزها در  سنای استرالیا
سناتور لاریسا واترز رهبر حزب سبزها در سنای استرالیا

سخنرانی سناتور لاریسا واترز رهبر حزب سبزها در جلسه سنای استرالیا روز شنبه ۱۲ آذر گفت ما باید سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام کرده و رژیم ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج کنیم.

سناتور لاریسا واترز: این غیرقابل فهم است که زندگی برای افرادی نظیر ما در دموکراسی که در این جا داریم یک امتیاز است هر چند که ما هنوز مشکلاتی داریم هر چند که از این‌که توسط دولت خودمان به ما شلیک شود در امانیم! این موضوعی است که عمیقاً نگران‌کننده است و تشکر می‌کنم که وزیر خارجه به سفیر (ایران) نکاتی را گفته‌اند و اظهاراتی را هم در توئیتر گفته‌اند ولی این‌که کافی نیست. بله این کافی نیست!

اگر این احساس را دارید که فکر می‌کنم دارید، شما باید که دست به اقداماتی بزنید. هم‌چنانکه در موارد پیشین همکارانم گفته‌اند اکثر جهان این کار را انجام داده‌اند... همه تحریم کرده‌اند، آنها به واقع دست به اقداماتی قوی زده و پیامی قوی فرستاده‌اند که این غیرقابل قبول است که به مردم و به زنان گفته شود چه چیزی می‌توانند بپوشند و چه چیزی نمی‌توانند. این قطعاً که قابل‌قبول نیست که افراد را دستگیر کنند و بعد بکشند به‌خاطر آن که روسری خود را درست بر سر نداشته‌اند یا لباسهایشان مناسب نیست!؟ و این غیرقابل تصور است که دولت ما کار بیشتری نمی‌تواند انجام دهد تا که این رفتارها را در مورد ملتی دیگر را متوقف کند.

کارهای بسیاری می‌توان انجام داد. همکارانم و سایر سخنرانان گفته‌اند که می‌توان تحریم‌ها به شیوه ماگنیتسکی را بکار گرفت و به صراحت می‌توانیم اعلام کنیم که سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است. ما می‌توانیم به‌سرعت رژیم ایران را از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل اخراج کنیم. اینها اقدامات قاطعی است که می‌توان و باید توسط دولت استرالیا اتخاذ شودو ما درانجام این کار در جهان تنها نیستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/170b0a6a-3a33-4971-9cbe-92d6ada9984e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات