728 x 90

سناتور مارکو روبیو: تفاوتی بین حمله دست نشاندگان ایران با حمله مستقیم ایران قائل نمی‌شویم

سناتور مارکو روبیو
سناتور مارکو روبیو

سناتور مارکو روبیو طی پیامی گفت: ما نشانه‌هایی انکارناپذیر داریم که سپاه پاسداران به نیروهای دست‌نشانده‌اش دستور حمله به آمریکا را داده است.

کتائب حزب‌الله و عصائب شبه‌نظامیان شیعی هستند که توسط سپاه پاسداران مجهز و تعلیم داده شده و از آن دستور می‌گیرند.

اگر آنها به هر یک از نیروی ۵۰۰۰نفری ما یا پرسنل یا اماکن دیپلماتیک ما در عراق حمله کنند، هیچ تفاوتی بین آنها با حمله مستقیم توسط رژیم ایران در نظر گرفته نخواهد شد.

شایان ذکر است که سناتور مارکو روبیو روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ هم طی پیامی گفت: به شبه‌نظامیان شیعی که به دستور رژیم ایران عمل می‌کنند باید در صحنه پاسخ داد.

وی که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد افزود: تهدیدهایی که بوده روشن هستند و من نسبت به آنها مطلع شده‌ام و اطلاعات رسیده آن را توجیه می‌کند.

سناتور روبیو اضافه کرد: من به شما می‌گویم اگر نیروهای آمریکا و کشتی‌های آمریکا و ناوچه‌های ما مورد حمله شبه‌نظامیان حوثی در یمن قرار بگیرند آنها عوامل رژیم ایران هستند و اگر ما موضع نگیریم و اگر نیروی مکفی در صحنه نداشته باشیم که آن را باز بدارد یا از خودمان دفاع کنیم و در نتیجه آن آمریکاییها جان بسپارند آنوقت همه جلوی همین دوربین آمده و خواهند گفت که چرا رئیس‌جمهور در حالی‌که اطلاعات لازم موجود بوده برای نیروهای ما باندازه کافی تلاش نکرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfe6f1fc-9948-4f14-8f0a-f04356849c07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات