728 x 90

سناتور مارشا بلکبرن: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است

سناتور مارشا بلکبرن
سناتور مارشا بلکبرن

فاکس نیوز روز ۲۲مهر نوشت: سناتور مارشا بلکبرن می‌گوید: رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. آنچه می‌دانیم این است که رژیم ایران از نیروهای نیابتی استفاده می‌کند و بیش از ۹۰درصد بودجه حماس و حزب‌الله را تأمین می‌کنند.

ژاکی هاینریش، خبرنگار فاکس نیوز در کاخ سفید، از سناتور مارشا بلکبرن درباره مقاماتی که ارتباط مستقیم دولت ایران با حمله حماس به اسراییل را انکار می‌کنند، پرسید.

بلکبرن پاسخ داد: آنچه می‌دانیم این است که ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. آنچه می‌دانیم این است که ایران از نیروهای نیابتی آنها استفاده می‌کند و آنها بیش از ۹۰درصد بودجه حماس و حزب‌الله را تأمین می‌کنند. اینها چیزهایی است که ما می‌دانیم... . ما می‌دانیم که رژیم ایران گفت خلاص شدن از شر اسراییل -البته من تعبیر می‌کنم- که این برای ابتکارات آنها مهم بود و آنها بارها گفته‌اند که هدف شماره یک آنها اسراییل است.

پس از اشاره به تهدید ایران برای اسرائیل، بلکبرن به اهمیت مسدود کردن مجدد ۶میلیارد دلار دارایی رژیم ایران توسط ایالات متحده اشاره کرد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1be036db-93eb-4aca-87b8-c1a03f702c8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات