728 x 90

سناتور بیل هگرتی: پیوستن به دیگر سناتورها برای ارائه قانون ابطال تأمین مالی ایران

سناتور بیل هگرتی
سناتور بیل هگرتی

سناتور بیل هگرتی عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز ۲۷مهر در پستی در شبکه ایکس از پیوستن خود به سناتور تیم اسکات و ۲۲ سناتور جمهوریخواه در ارائه قانون ابطال تأمین مالی ایران ابراز خوشحالی کرد.

سناتور بیل هگرتی در پست خود نوشت: این قانون پرداخت غیرمسئولانه ۶میلیارد دلاری باج به‌عنوان کاهش تحریم‌ها به ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا @POTUS را معکوس خواهد کرد. کنگره باید هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا همه کمکهای مالی به رژیم ایران را رد کند»... .

 

سناتور بیل هگرتی روز ۲۶مهر در یک بیانیه مطبوعاتی که در سایت سنای آمریکا درج شده نوشت: اثر انگشت رژیم ایران همه جای حمله حماس را فراگرفته است. دولت بایدن باید بیدار شود و مسئولیت سیاست مماشات خود را بپذیرد.

هگرتی گفت: «همکاران من در اینجا انگشت خود را به سمت مقصر واقعی نشان دادند. مایه تأسف است که رئیس‌جمهور جو بایدن این کار را نخواهد کرد. او در اسراییل است؛ هیچ‌یک از اظهارات او به این واقعیت اشاره نکرد که ایران پشت این کار است، بزرگترین حامی تروریسم در جهان. اگر به آنچه در دولت ترامپ رخ داد نگاه کنید، ما کمپین فشار حداکثری را بر ایران تحمیل کردیم. ما جریان وجوه به ایران را به یک قطره کاهش دادیم. چی شد؟ در سال ۲۰۲۱، جو بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور [انتخاب] شد. جو بایدن سپس سیاست جدیدی را در قبال ایران اجرا کرد، سیاست مماشات، کنار گذاشتن کمپین فشار حداکثری پرزیدنت ترامپ، و آنچه در آن زمان شاهد آن بودیم افزایش چشمگیر درآمدها [برای رژیم ایران] بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36d8db1e-e793-4dcd-8f80-165ddc6cdfcb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات