728 x 90

سناتور بیل هگرتی: لغو اختیارات جنگی رئیس‌جمهوری رژیم ایران را گستاخ می‌کند

سناتور بیل هگرتی
سناتور بیل هگرتی

قانونگذار جمهوریخواه آمریکا طی سخنانی گفت، لغو اختیارات جنگی ریاست‌جمهوری آمریکا، بدون جایگزین کردن آن با گزینه‌های قوی‌تر، پیامی اشتباه به دشمنان آمریکا هم‌چون رژیم ایران می‌فرستد و آنها را گستاخ می‌کند.
واشنگتن تایمز روز پنجشنبه ۲۷آبان به‌نقل از بیل هگرتی سناتور جمهوریخواه از ایالت تنسی نوشت: اگر اختیارات جنگی قدیمی فقط لغو شوند و با چیز دیگری جایگزین نشوند، دست آمریکا برای واکنش به تهدیدهای تروریستها و شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران که کماکان به شرارت در خاورمیانه ادامه می‌دهند، بسته خواهد بود.
سناتور هگرتی در بیانیه روز پنچشنبه خود تأکید کرد، پس از تماشای مماشات مداوم دولت بایدن با رژیم ایران و خروج فاجعه‌بار آن از افغانستان، من به این نتیجه رسیده‌ام که کنگره نه تنها باید اختیارات جنگی منسوخ‌شده را لغو، بلکه آنها را با گزینه‌هایی قوی‌تر و راهبردی‌تر جایگزین کند.

سناتور هگرتی در این باره افزود: اختیارات جنگی دوران جنگ با صدام حسین خیلی وقت پیش باید لغو می‌شد، اما به‌عنوان یک دیپلمات سابق و آدمی که دستی در تجارت دارد، قاطعانه معتقدم که برداشتن یک گزینه از روی میز احمقانه است، مگر آن‌که بخواهید آن را با گزینه‌یی قوی‌تر جایگزین کنید، به‌خصوص وقتی که دشمنان هم‌چنان به شما حمله می‌کنند.(العربیه ۲۸آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78e2c562-1938-4860-bfd0-b6fde5488092"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات