728 x 90

سناتورهای آمریکایی خطاب به بایدن: اجرای تحریم‌های رژیم ایران را تقویت کنید

سناتورها مارکو روبیو، مگی حسن و جیم ریش
سناتورها مارکو روبیو، مگی حسن و جیم ریش

سناتورهای آمریکایی جیم ریش، مارکو روبیو، مگی حسن، در نامه‌یی خطاب به بایدن نوشتند: اجرای تحریم‌های رژیم ایران را تقویت کنید.

سایت کمیته روابط خارجی سنا ۱۲بهمن نوشت:
سناتور آمریکایی جیم ریش (آیداهو)، عضو عالی‌رتبه کمیته روابط خارجی سنا، به سناتورهای مارکو روبیو (رئیس کالیفرنیا)، مگی حسن (D-N. H.) و یک گروه دو حزبی از همکارانش در نامه‌یی به جو بایدن از او می‌خواهند قوانین فعلی را اجرا کند و از طریق تحریم علیه تجارت غیرقانونی نفت ایران اقدام کند. سناتورها هم‌چنین حمایت از قوانین پیشنهادی در حال بررسی در سنای ایالات متحده را تشویق کردند.

این نامه در پاسخ به بیش از ۱۴۰حمله به نیروهای آمریکایی از زمان شروع حمله حماس علیه اسراییل در ۷ اکتبر ۲۰۲۴ است.
سناتورها نوشتند: «قانون دو حزبی ما توقف پناه دادن به نفت ایران، یا قانون «کشتی»، قانون پایان دادن به تروریسم ایران، و دیگر طرح‌های قانونی، ایران را از منابع مالی که برای حمله به نیروهای آمریکایی و متحدان آمریکا در سراسر خاورمیانه به کار می‌گیرد، محروم می‌کند». ما از شما می‌خواهیم تا زمانی که کنگره در حال بررسی وضع قوانین است، از همه مقامات موجود برای اجرای فعال این تحریم‌ها استفاده کنید»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f6a1143-2113-4e9e-b0d4-c922ee9ea737"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات