728 x 90

سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی

سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی
سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه‌ای در هراس از پیامدهای بحران ارز برای رژیم، به تهدیدات سرکوبگرانه روی آورد و مدعی شد: چنین تلاطم‌هایی در بازار ارز و سکه شبهه‌ناک است و احتمال این‌که برخی دستهای ناپاک در پشت پرده این التهابات دخیل باشند، کاملاً وجود دارد.

در حالیکه عاملان اصلی بحران اقتصادی و فساد و رانتخواری سران رژیم از جمله خود صادق لاریجانی و نزدیکانش هستند، صادق لاریجانی اخلال‌گران را به اعدام تهدید کرد و گفت: در قانون تکلیف اخلالگران روشن شده و در برخی موارد نیز اقدامات آنان مشمول افساد فی‌الارض بوده و مجازات آن مشخص است.

پاسدار غیب‌پرور، سرکرده بسیج ضدمردمی نیز خواستار برخورد قاطع با اخلالگران شد.

 

وعده شیادانه جهانگیری

اسحاق جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی درباره بحران ارزی با شیادی گفت: وضعیت جدید پیش رو، دائمی نیست و الویت دولت حمایت از مردم در مقابل تحریم است و کالاهای اساسی به وفور در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

 

چاپ اسکناس بدون پشتوانه

روز دوشنبه همچنین رئیس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی رژیم گفت: خبرهایی از چاپ اسکناس برای پرداخت بدهیهای بانکی به گوش می‌رسد که بسیار نگران‌کننده است.

این کارگزار رژیم افزود: در صورت چاپ اسکناس، قیمت کالاها افزایش می‌یابد و ارزش ریال کاهش پیدا خواهد کرد.

در این میان، خبرگزاری سپاه پاسداران خبر داد که نمایندگان مجلس رژیم روند استیضاح ۴وزیر اقتصادی دولت آخوند روحانی را آغاز کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید

پیام مریم رجوی: سرنگونی رژیم، یگانه راه نجات اقتصاد ایران

 

گرانی ارز مسأله‌یی روانی است!

به‌دنبال اوج گرفتن مجدد قیمت ارز، بانک مرکزی رژیم با صدور اطلاعیه‌یی مدعی شد این مسأله روانی بوده و تحولات غیرعادی اخیر در بازار ارز و طلا، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد.

 

ادعای بانک مرکزی رژیم به حدی مهمل بود که سر و صدای رسانه‌های حکومتی هم در آمد. روزنامه جهان صنعت نوشت: تصمیمات آنی بانک مرکزی و دولت در ایجاد تلاطم مؤثر بوده و چند‌نرخی بودن بازار ارز هم باعث ایجاد اوضاع نابسامانی شده است که اثرات منفی خود را بر تمام بازارها می‌گذارد.

این رسانه رژیم افزود: رئیس کل جدید؟ بانک مرکزی همین دو روز پیش خیال همه را راحت کرد که نقشی در اجرای سیاستهای پولی بانک مرکزی ندارد و باز هم باید مجری سیاستهای دستوری دولت باشد... بنابراین، جابه‌جایی‌های اقتصادی در تیم دولت برای چیست؟

 

اعتراف لاریجانی به بحران فساد حکومتی

پاسدار علی لاریجانی روز دوشنبه ۸مرداد گفت:

الان وقتی فساد در کشور رایج میشه [به] طبقات پایین بیشتر از بقیه فشار می‌آید، گاهی)نوع رفتار و برخورد با موضوع فساد باعث میشه که کارآمدی حکومت کاهش میده یعنی چون نگاه نگاه علمی نیست فقط در واقع تبلیغات هست.

) فساد را ریشه یابی کنید فساد سیاسی کمتر از فساد اقتصادی اهمیت نداره یک مسئول یک دروغ گفت این دیگه حق حضور در حکومت را نداره دروغگویی باید خیلی مهم باشه، اگر فردی تهمت زد این دیگه... و روشن شد تهمت میزنه یا دنبال یک مفسده‌ای در کشوره با اینکارها این‌که تهمت بزنند به یک نماینده‌ای بگند این‌قدر خب چیه این؟ میگند ۴۰میلیارد داره منکه نمی‌شناسم منکه با نمایندگان محشورم من نمی‌شناسم

 

 

مطالب مرتبط

عضو مجلس ارتجاع: ۲۰۰خانواده سرنوشت ایران را به گروگان گرفته‌اند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70e4397f-98ed-42e5-b8b9-fef77162faea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات