728 x 90

سرهنگ وسلی مارتین: نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران بسیار دیر انجام شد

سرهنگ وسلی مارتین
سرهنگ وسلی مارتین

سرهنگ وسلی مارتین روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ در مقاله‌یی که در تاون هال درج شده نامگذاری سپاه پاسداران را بسیار دیر هنگام دانست.

وی نوشت: سپاه پاسداران یک باند مافیایی است، که به اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم بین‌المللی خدمت می‌کند.

سپاه پاسداران بخش بزرگی از اقتصاد ایران را کنترل می‌کند و حزب‌الله لبنان و سایر سازمانهایی که مصمم به حمله و تخریب دولتها در سراسر جهان هستند را از نظر مالی تأمین می‌کند.

فلسفه وجودی این ارگان انجام وظایفی است که ارتش کلاسیک و پلیس قادر به انجام آنها نیستند، تا هیچ اپوزیسیون سیاسی نتواند برای سرنگونی این رژیم سرکوبگر که سرمایه‌های ایران را طی چهار دهه گذشته به هدر داده است شکل گرفته و قیام کند.

سرهنگ وسلی مارتین در این مقاله نوشت: در سال ۱۹۹۶، اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده اف.بی.آی با ارائه مدارک و شواهد به کاخ سفید نشان داد که سپاه پاسداران در پشت بمب‌گذاری برج های خوبر قرار دارد. رئیس جمهور کلینتون معتقد بود که رئیس‌جمهور ایران خاتمی فردی میانه‌رو است. بنابراین، به‌خاطر سیاست مماشات، مرگ نوزده نفر از اعضای ارتش ایالات متحده که حین خدمت که در حمله به برجهای خوبر کشته شده بودند، نادیده گرفته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f22a4381-d9b5-4849-b74a-a768dcd049f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات