728 x 90

سرلشکر اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین: مردم فلسطین نیازی به حمایت رژیم ایران ندارند

سرلشکر اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین
سرلشکر اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین

سرلشکر اسامه علی عضو مجلس ملی فلسطین در برنامه‌یی در تلویزیون اسکای نیوز عربی درباره دعاوی شیادانه رژیم آخوندی مبنی بر حمایت از فلسطین گفت: مردم فلسطین نیازی به حمایت رژیم ایران ندارند که روی سرمان بنشیند و روی ما زباله می‌ریزد و ما را نابود می‌کند.

مجری: سرلشگر اسامه توضیح شما در رابطه با این موضوع و حمایت رژیم ایران از مردم فلسطین و آرمان فلسطین چیست؟

مردم فلسطین نیازی به رژیم ایران ندارند. ما به رژیم ایران نیاز نداریم که به ما کمک کند. ما نیاز نداریم که رژیم ایران به ما کمک کند و روی سرمان بنشیند. آقایان ما را رها کنید. ما را ول کنید و به فکر خودتان باشید. ما مردم فلسطین می‌دانیم که چه چیز می‌خواهیم و چه چیز نمی‌خواهیم ما را نابود و دیوانه کردید. شما با پولهایتان همه سگهای امت عربی را خریدید. یمن و عراق و لبنان و سوریه را ویران کردید. همه جا را خراب کردید. ما را رها کنید. ما خیر شما را نخواستیم. پولهایتان برای خودتان باشد. مردم، خودشان به ما کمک می‌کنند و مسائل ما را دنبال می‌کنند. من دست شما را می‌بوسم که ما را ول کنید. ما را رها کنید. این یک مصیبت است. می‌خواهی به من کمک کنی و بر رویم زباله می‌ریزی و به من فحش می‌دهی. تو به من کمک می‌کنی و به من فحش می‌دهی چون به تو گفتم کمکت را نمی‌خواهم به من فحش می‌دهی و به من می‌گویی صهیونیست در حالی‌که من با آنها در‌ جنگم در حالیکه تو با آنها نجنگیدی. شما یک روز به اسراییل حمله کردید. یک نکته نظامی جالب در این حمله وجود داشت. آیا کسی هست که به دشمن حمله کند و بگوید که من به تو فردا ساعت ۴ حمله می‌کنم؟ آیا کسی هست که به دشمن حمله کند و در تلویزیون اعلام کند که من از عراق با پهپاد و موشک و از این مسیر دارم به سمت تو می‌آیم؟!.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f7f2677-8e1f-4122-9794-68d76a94470d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات