728 x 90

سردژخیم اژه‌ای و جنگ گرگها در رأس نظام

سردژخیم اژه‌ای جنایتکار
سردژخیم اژه‌ای جنایتکار

سردژخیم اژه‌ای و جنگ گرگها در رأس نظام

متأسفانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

با توجه به اختیارات و ظرفیتهایی که داشت نتوانست به‌نحو مطلوبی عمل کند

راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است

خبرگزاری قضاییه جلادان ۲۹اردیبهشت ۱۴۰۲:

اژه‌ای، طی سخنانی در بیست‌وسومین همایش دادستانهای عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور در مشهد با اشاره به جنگ ترکیبی و همه‌جانبه تحمیل شده از ناحیه دشمنان، بیان داشت: هدف اصلی دشمنان مقابله با نظام ولایی ما است.

وی گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک‌ سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است؛ در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.

‌ اژه‌ای به تشکیل شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اشاره کرد و گفت: متأسفانه شورای مزبور با توجه به اختیارات و ظرفیتهایی که داشت، نتوانست به‌نحو مطلوبی عمل کند؛ لذا باید نواقص و کاستی‌های موجود در امر تجمیع قوا و هماهنگی‌ها، برای غلبه بر مسائل و مشکلات اقتصادی مرتفع گردد.

وی‌ گفت: دشمن با تمام توان مشغول دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی و تحریف است؛ در مورد قوه قضاییه نقد، اعتراض یا هجمه می‌شود،

(خبرگزاری میزان رژیم ۲۹اردیبهشت)

 

اعتراض به اژه‌ای جنایتکار در دانشگاه بجنورد

سردژخیم قضاییه: عنایت نفرمودید گفتم هم اغتشاشات بود هم اعتراضات

یکی از مسایلی که در سال گذشته پیش آمد مسایل هم اغتشاشات بود هم اعتراضات (اعتراضات، اعتراضات) عنایت که نفرمودید گفتم هم اغتشاشات بود هم اعتراضات دشمن سو استفاده کرد به ضرر بود اما قطعاً بعضی از افراد هم معترض بودند اغتشاشگر نبودند وابسته به بیرون نبودند وابسته به سرویس‌ها نبودند در مقابل اونها چه کار شد؟ ما بیاییم اینها را پرونده‌شان را با اغتشاشگران جدا بکنیم و این کار شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79bc2fa9-ea9a-426c-b980-69d73d371a83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات