728 x 90

سردبیران بلومبرگ: زمان آن فرا رسیده است تا بایدن در قبال ایران سختگیرانه عمل کند

بایدن رئیس جمهور آمریکا
بایدن رئیس جمهور آمریکا

خبرگزاری بلومبرگ در مقاله تحلیلی به قلم سردبیران خود به تاریخ دوشنبه ۳۰خرداد؛ پیرامون برنامه هسته‌یی رژیم ایران و ادامه مذاکرات برجام از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهند که در برخورد با اقدامات رژیم ایران سختگیرانه عمل کرده و عواقب فروپاشی مذاکرات هسته‌یی را روشن سازد.
سردبیران بلومبرگ در ادامه مقاله خود با تأکید بر این‌که بحران هسته‌یی موجود توسط رژیم ایران برانگیخته شده می‌نویسند: «سنگ‌اندازی این رژیم در مقابل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، که در حال تحقیق درباره مواد هسته‌یی پیدا شده در چند سایت اعلام نشده است، هفته گذشته باعث سرزنش شدید این کشور شد؛ ۳۰کشور به انتقاد از ایران به‌دلیل ناسازگاری‌اش رأی دادند و تنها روسیه و چین مخالف بودند».


مقاله در انتها با یادآوری تعهد رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر این‌که هرگز اجازه نخواهد داد که رژیم ایران سلاح هسته‌یی تولید کند از بایدن می‌خواهد تا با آغاز تحریم‌های قویتر و شدیدتر در قبال رژیم ایران برای این رژیم روشن کند که «هر گونه تلاش برای غنی‌سازی اورانیوم تا درجه تسلیحاتی یا اخراج بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌تواند محرکی برای اقدام نظامی باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eafcf698-a5f8-4147-ad95-1fd04aa1e2c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات