728 x 90

سخنگو و نماینده وزارت خارجه آمریکا: همه تحریمها مجدداً اعمال خواهند شد

هدرنائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
هدرنائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷  هدر نائرت سخنگو و نماینده وزارت خارجه آمریکا در مورد شروع تحریمهای نفتی رژیم ایران از روز  ۱۳آبان ماه آینده گفت با بسیاری از شرکا و متحدین آمریکا گفتگو شده و مجازاتهای ناشی از تحریم ها اجرا خواهند شد. او افزود رئیس جمهور گفته است  ما متعهدیم  همه تحریمهایمان را مجدد اعمال کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد  مهار توسعه طلبی های رژیم ایران گفت: «معتقدیم مهم است که کشورها نفوذ شرورانه ای که (رژیم)  ایران در سراسر جهان دارد را باز نشناسند. ما میدانیم که دولت ایران منافعی که از توافق اتمی دریافت کرد را برای مردم خودش، برای بهزیستی مردم خودش، برای خدمات درمانی، بیمارستانها و چیزهایی از این قبیل هزینه نکرد. به جای اینها از این سودها برای طرح های  بدخواهانه خود استفاده کردند».

همچنین سایت وزارت‌خارجه آمریکا پنجشنبه ۱۹مهر نوشت: برایان هوک نماینده ویژه برای ایران از ۱۰تا ۱۷اکتبر برای گفتگوهای بیشتر در مورد سیاست خارجی آمریکا نسبت به ایران به هندوستان و اروپا سفر می‌کند.

قرار است برایان هوک  و فرانسیس آر فانون دستیار وزیر خارجه در منابع انرژی با همتایان خود در دولت هند مشاوره کنند.

گفتنی است  قرار است در دور دوم تحریم های اقتصادی آمریکا علیه رژیم ایران در سیزدهم آبانماه  عرصه‌های زیر هدف تهاجم قرار گیرد :

  • فعالیت‌های مربوط به بنادر ایران، بخش‌های مرتبط با حمل و نقل دریایی و کشتی‌سازی  
  • خرید و فروش نفت، فرآورده‌های نفتی و فرآورده‌های پتروشیمی از ایران؛
  • هر گونه تبادل مالی با بانک مرکزی رژیم  و دیگر نهادهای مالی آن از طریق مؤسسات مالی خارجی؛
  • بخش انرژی رژیم ایران؛
  • خدمات بیمه‌ای و بیمه اتکایی برای تبادلات رژیم ایران.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/124ba6d1-29d8-4041-ac0b-f378425a93ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات