728 x 90

ند پرایس: بازگشت متقابل به برجام مؤثرترین وسیله است که ایران هرگز نتواند یک سلاح اتمی داشته باشد

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه سوم آبان در کنفرانس مطبوعاتی خود که در سایت وزارت خارجه منتشر شده است در پاسخ به خبرنگاران درباره ملاقات این هفته رژیم آخوندی با مورا از اتحادیه اروپا گفت: مقصد نهایی مذاکرات باید وین باشد. این مقصد نمی‌تواند سایر پایتختها و شهرهای اروپا باشد. ما بر همان اعتقادیم که سایر اعضای گروه پنج به‌علاوه یک به آن معتقدند و هم‌چنین روسیه و چین اعتقاد دارند که برجام و بازگشت متقابل به آن کماکان بهترین بوده و مؤثرترین وسیله است تا یکبار دیگر (رژیم) ایران در معرض محدودیتهای دائم و قابل راستی‌آزمایی در برنامه اتمی‌اش باشد و هرگز نتواند یک سلاح اتمی داشته باشد.

وی افزود: اگر هدف ایران آنطور که گفته است بازگشت به برجام است لازم است که وارد تعامل بشود و در شکل و ترکیب وین تعامل کنند.

هیچ شرکت‌کننده دیگری نمی‌تواند جوابها و سؤالاتی که ایران بنا به گزارشات می‌خواهد مطرح کند هم‌چون تضمینها و موضوعاتی که به لغو تحریم‌ها مربوط می‌شود را پاسخ بدهد.

اینها موضوعاتی هستند که لازم است در وین با آمریکا کار شوند حداقل به‌طور غیرمستقیم که در دور اول مذاکرات داشتیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdfb7f9e-73cc-4979-afdd-64a2b90d62e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات