728 x 90

سخنرانی برنارد کوشنر، وزیر خارجه پیشین فرانسه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

برنارد کوشنر، وزیر خارجه پیشین فرانسه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
برنارد کوشنر، وزیر خارجه پیشین فرانسه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

متشکرم دوستان. اجازه بدهید کمی به زبان فرانسوی با شما سخن بگویم، من ابراز اطمینان‌های زیادی را شنیده‌ام که به برخی دلبستگی پیدا کردم و مایل هستم آنها را برایتان بازگو کنم.
اختلافات سیاسی با هیأت آمریکا و هیأت کانادا وجود دارد و اروپاییان همه با خط سیاسی دوستان آمریکایی‌مان به‌طور خاص موافق نیستند. ولی بدانید دوستان عزیز که آنچه خلقهای اروپا و به‌خصوص مردم فرانسه با آن موافقند، دنبال کردن شما در مسیر آزادی است.
ولی فکر نکنید که تفاوتی بین مردم اروپا و آنچه که الآن از مردم آمریکا و کانادا شنیدید وجود دارد. ما همه با هم متفق‌القول هستیم. همه ما با شما هستیم. همه ما در این مبارزه جدید در طرف شما هستیم. وقتی مریم رجوی درباره چشم‌انداز بسیار عالی دموکراسی و آزادی صحبت می‌کرد و توضیح می‌داد که هرج و مرجی در کار نخواهد بود، من به‌طور کامل با او موافق بودم. زیرا برخی از دشمنان شما از این زاویه به شما حمله می‌کنند که درصورتی‌که قیام و شورش و انقلاب در ایران به‌وقوع بپیوندد، به هرج و مرج خواهد انجامید. این اصلاً واقعیت ندارد. این‌گونه افراد باید به برنامه خانم رجوی و فاز موقت دموکراسی که ۶ماه به طول خواهد انجامید گوش کنند. همچنین به برنامه انتخاباتی که او پیشنهاد می‌کند. پس به‌رغم این واقعیت که برخی از مردم و رهبران اروپا و سیاستمداران اروپایی در توافق کامل نسبت به از بین بردن توافق بین ایران و کشورهای دموکراتیک نیستند، ولی آنها در حمایت از شما و دنبال کردن برنامه‌‌یی که برای سرنگونی ملاها دارید و کنار گذاشتن دین به‌عنوان بخشی از دولت و در ساختن یک دموکراسی واقعی با شرکت مردم، در تفاهم کامل هستند.

پس دوستان من، همان‌طور که همیشه بوده‌اید،‌ شجاع باشید. و می‌توانم بگویم که مردم فرانسه در رابطه با این برنامه مطلقاً از شما حمایت می‌کنند و نه تنها حمایت می‌کنند، بلکه در کنار شما هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47bb8d54-be80-4efd-b723-c677f3786951"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات