728 x 90

سخنان رئیس کمیته دفاع و امنیت پارلمان آذربایجان درباره تروریسم صادراتی حکومت آخوندی

پارلمان جمهوری آذربایجان - عکس از آرشیو
پارلمان جمهوری آذربایجان - عکس از آرشیو

جمهوری آذربایجان

دستگیری یک گروه تروریستی وابسته به سپاه پاسداران

و سخنان رئیس کمیته دفاع و امنیت پارلمان آذربایجان

درباره تروریسم صادراتی حکومت آخوندی در این کشور

روزنامه آذرنیوز جمهور آذربایجان روز ۱۵فروردین خود نوشت: یکی از گروه‌های تروریستی وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران سازمانی با عنوان «حسینیون» که بسیاری از اعضای آن در آذربایجان دستگیر شده‌اند.

رژیم ایران در حال حاضر در امور داخلی آذربایجان دخالت می‌کند، چون آذربایجان تنها کشوری است که مانع طرح‌های غیرقانونی این رژیم در منطقه می‌شود.

این رسانه در ادامه نوشت: استفاده رژیم ایران از دین برای رسیدن به اهداف خود و تبدیل کردن دین به ابزاری برای پیشبرد تروریسم، خیانت به اسلام است.

 

آژانس خبری ترند نیز روز چهارشنبه ۱۵فروردین نوشت: ضیافت عسگروف رئیس کمیته دفاع و امنیت در پارلمان آذربایجان، در سخنرانی پارلمانی خود با اشاره به رویکردهای ناپسند رژیم ایران نسبت به جمهوری آذربایجان گفت: «ترور ضیا بنیادوف، دانشمند شرق شناس، و رافق تقی نویسنده به دستور رژیم ایران صورت گرفت. با این‌حال این تشبثات راه به جایی نمی‌برد».

آژانس ترند هم‌چنین نوشت: رئیس کمیته پارلمانی امور منطقه‌ای نیز تأکید کرد اگر رژیم ایران فکر می‌کند با عملیات تروریستی اخیر علیه فاضل مصطفی، نماینده پارلمان، می‌تواند آذربایجان را مرعوب کند، سخت در اشتباه است، چون آذربایجان امروز، آذربایجان دهه‌های قبل نیست.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfb7bb00-2e8a-4b69-9fb0-16e1a3b28748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات