728 x 90

سباستین گورکا:‌ ارسال جعبه‌های پول برای دشمنان ما دیگر بس است

سباستین گورکا معاون دستیار سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ
سباستین گورکا معاون دستیار سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ

سباستین گورکا معاون دستیار سابق رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ضمن دفاع از خروج آمریکا از توافق اتمی گفت‌‌: ارسال جعبه‌های پول در نیمه‌های شب برای دشمنان ما دیگر بس است.

تلویزیون فاکس‌نیوز 24اردیبهشت 97: گروگانهای آمریکایی در کره شمالی آزاد شدند بدون این‌که نیاز به اقدام نظامی باشد. تهدیدهای رئیس‌جمهور ترامپ و تحریمها به نتیجه رسید. گمان نمی‌کنم رئیس‌جمهور ۱۵۰میلیارد دلار پول به‌صورت نقد یا سایر واحدهای پولی در هواپیماهای باری ارسال کرده باشد تا چنین اتفاقی بیفتد.

سباستیان گورکا معاون دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید:

رئیس‌جمهور و وزیر پمپئو با همین یک اقدام، برای آمریکا دستاوردی بیش از آن داشتند که اوباما و تمام کابینه‌اش در هشت سال داشتند.

مماشات بس است. ارسال جعبه‌های پول در نیمه‌های شب به دشمنان ما بس است.

برای باز گرداندن این سه آمریکایی به خانه چه چیزی پرداخت کردیم؟ هیچی.

ما با یک دیکتاتور همان طوری رفتار کردیم که باید با همه دیکتاتورها رفتار کرد. مماشات نداریم. آرام گام بردارید و یک چوب بسیار بزرگ، یا یک گروه رزمی ناو هواپیمابر در دست داشته باشید. کارها این طوری انجام می‌شود.

این یک پیام برای همه دیکتاتوریها است.

این الگویی برای نحوه برخورد با رژیم ایران است. ما دیگر مماشاتی با آنها نمی‌کنیم. من به رئیس‌جمهور و همه افرادی که در حلقه او هستند می‌گویم که الگوی پیونگ یانگ را که پمپئو به‌طور مؤثر به کار گرفته برای برخورد با رژیمهایی مثل رژیم ایران مورد استفاده قرار دهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cfd3ad2-d2ff-48a1-9210-3c73538fc63c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات