728 x 90

سایت لوانت: مردم منطقه بدانند که جز از طریق سقوط رژیم ولایت فقیه، رهایی‌شان به دست نمی‌آید

دکتر محمد الموسوی
دکتر محمد الموسوی

سایت لوانت به‌تاریخ دوشنبه دوم مرداد در مقاله‌ای به قلم دکتر محمد الموسوی با بررسی اقدامات تجاوزکارانه رژیم ایران در منطقه و تأثیر سیاست مماشات با این رژیم و نقش مقاومت دموکراتیک ایران نوشت: «...و هر گاه که وضعیت رژیم به هر دلیل وخیم شود غرب با بسته‌های میلیارد دلاری به کمکش می‌شتابد اما این برای کمک به مردم ایران نیست بلکه این (دلارها) برای نجات رژیم از سرنگونی و تقویت نیرو و دستگاههای سرکوبگرش می‌باشد. اما غرب و نظام بین‌المللی به مردم اصلاً اهمیتی نمی‌دهند بلکه از آنان و انقلابشان و نتایج آن وحشت دارند و از آلترناتیو ملی و دموکراتیک آزاد خوششان نمی‌آید. بنا بر این تمام تلاششان را می‌کنند که برای گریز از تغییر در ایران به‌دست مردم و نیروهای ملی فداکاری که در بیش از صد سال گذشته برای ساختن کشوری با سیادت و اراده کامل مردم مستمر قربانی داده‌اند، ... آلترناتیو‌های تقلبی بسازند... . .
پس باید مردم منطقه بدانند که جز از طریق سقوط رژیم ولایت فقیه که بر ایران و منطقه مسلط است رهائی‌شان به‌دست نمی‌آید».
نویسنده مقاله در ادامه با اشاره ایستادگی مقاومت دموکراتیک ایران در مقابل توطئه‌های مختلف در طی سالهای گذشته ادامه می‌دهد «نیاز و رهایی ایران و منطقه امروز در پروژه آلترناتیو دموکراتیک آینده ایران نهفته است...
تصور کنید که در مقابل آنچه رژیم آخوندی در ایران و منطقه انجام می‌دهد اگر کسی نبود که آن را به چالش بکشد و در برابرش بایستد و توطئه‌ها و طرح‌های آن را افشا کند، اکنون وضعیت چگونه می‌بود. به همین دلیل تعجبی ندارد که امروز می‌بینیم چگونه رژیم آخوندی به‌طور هیستریک و دیوانه‌وار به نیروهای انقلابی ایران تحت چتر ائتلاف ملی شورای ملی مقاومت ایران، و سازمان مجاهدین خلق لشکرکشی کرده و آنها را مورد حمله قرار می‌دهد و تمام نیروهای داخلی و خارجی و زاغ و زغنهای خود، از جمله پسر شاه را برای نابوده آنها به خدمت می‌گیرد.
وقتی که آخوندها و زاغ و زعن‌هایشان و پسر شاه و دم و دنبالچه‌هایش از عدم تأثیر این یا آن جریان سخن می‌گویند و این‌که در صحنه حضور ندارند، برای ما و دیگر آزادگان مسجل می‌شود که آنها صلاحیت و مشروعیتی برای حکومت کردن ندارند، چه خلع شده باشند (مانند شاه) و چه بر سر کار باشند و چه برای بازگشت تاج پدرش له‌له بزند. آنها چیزی جز مشتی باند جنایت‌کار نیستند که مردم ایران و کشورهای خاورمیانه و جهان به بلای آنها گرفتار شده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c690bada-eec5-473b-af53-89a323de0390"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات