728 x 90

سامی جمیل: ما توسط حزب‌الله و ایران گروگان گرفته شده‌ایم

سامی جمیل رئیس حزب کتائب لبنان
سامی جمیل رئیس حزب کتائب لبنان

سامی جمیل رهبر حزب کتائب لبنان روز ۱۲دیماه در یک پیام ویدئویی که در توئیتر منتشر شده، گفت: ما توسط حزب‌الله و ایران گروگان گرفته شده‌ایم. ما نیاز به نظارت بین‌المللی بر انتخابات پارلمانی‌مان داریم.

سیاستمدار لبنانی سامی جمیل گفت: مردم لبنان از همه دوستان‌شان در سراسر جهان می‌خواهند تا در کنار آنها قرار بگیرند تا آنها را از نابودی نجات دهند. هویت لبنانی در حال از بین رفتن است. مردم لبنان از کشورشان به خارج مهاجرت می‌کنند. بهترین افراد، همه جوانان حرفه‌یی به‌دنبال آینده‌ای در جای دیگر هستند. آنها نمی‌توانند در لبنان جایی برای خود پیدا کنند. در این رابطه من فکر می‌کنم وقتی که حزب‌الله و متحدان‌اش قدرت را به دست گرفتند، این بزرگترین فاجعه در تاریخ لبنان بود.

ما به گروگان گرفته شدیم. حزب‌الله کشور لبنان را سرقت کرده است. حزب‌الله اعتراف می‌کند که دستوراتش را از ایران می‌گیرد. بنابراین ما لبنانیها خودمان را به‌مثابه این‌که توسط ایران گروگان گرفته شده‌ایم، در نظر می‌گیریم. بنابراین اگر بخواهیم خودمان را آزاد کنیم به کمک نیاز داریم. ما از کسی نمی‌خواهیم که به ما کمک کند بلکه ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا از پروسه دمکراتیک انتخابات پارلمانی حفاظت کنند. این کار نه فقط از طریق نظارت غیرفعال، بلکه از طریق نظارت و هدایت انتخابات انجام شود. نظارت و هدایت مستقیم انتخابات ضروری است. این نظارت فعال باید یک نظارت بین‌المللی باشد، نه فقط توسط یک کشور یا گروه مشخص.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34b63cbf-6430-4c31-900e-3874c1dcaf32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات