728 x 90

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا در سراسر میهن اشغال‌شده به ۶۵۰نفر می‌رسد

ویروس کرونا
ویروس کرونا

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد تا ساعت ۲۰یکشنبه‌شب ۱۱اسفند به وقت تهران شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا در سراسر میهن اشغال‌شده به ۶۵۰نفر می‌رسد. رژیم آخوندی کماکان از اعلام آمار واقعی خودداری می‌کند و مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئو و ذکر جزئیات به یکدیگر خبررسانی می‌کنند.

 

طبق گزارشهای جدید تعداد قربانیان در استان تهران ۱۵۰نفر، در استان اصفهان ۴۶نفر، در گیلان ۲۳نفر، در لرستان ۱۸نفر، در کرمانشاه ۴۵نفر، در مشهد ۱۴نفر، در شهسوار ۱۱۶نفر، در اهواز ۵نفر، در اندیمشک ۴نفر، در کرج و سرخ حصار ۱۱نفر، و در قم لااقل ۱۵۰نفر است.

 

علاوه بر این در شهرهای ایرانشهر، سقز، ارومیه، ایلام، اهواز، اندیمشک، تبریز، ساوه، اراک، یاسوج، همدان، نیشابور، کرج، سمنان، یزد، قزوین، بندرعباس، کاشمر و دیگر شهرهای کشور از یک تا چند نفر جان سپرده‌اند.

 

خانم مریم رجوی بار دیگر خواستار تسریع سفر هیأتهای نظارت و درمان سازمان بهداشت جهانی شد و از پزشکان و پرستاران و کادرهای فداکار درمانی میهنمان خواست کماکان برای کمک به مردم بی‌پناه از هرآنچه در توان دارند دریغ نکنند. خانم رجوی تأکید کرده بود که رژیم باید امکانات پزشکی و بهداشتی را که به‌طور انحصاری برای نیروهای سرکوبگرش در اختیار دارد و متعلق به مردم ایران است به پزشکان و بیمارستانها و مردم برگرداند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران خاطرنشان کرد اقدامات فریبکارانه آخوندها و سپاه جهل و ظلمت هیچ هدفی جز کنترل و سرکوب و مقابله با قیام و خشم و اعتراض مردم ندارد. این سد بستن بیهوده در برابر مردم و جوانان شورشی میهن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d596b28d-b8a8-451b-82a0-91f84fdd3784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات