728 x 90

سازمان خبات کردستان ایران

اطلاعیه مرکز امنیت سازمان خبات در ارتباط با توطئه جدید رژیم آخوندی

سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران

هموطنان عزیز. ، پیشمرگان قهرمان و مبارزان راه آزادی

روشن است که رژیم آخوندی و مراکز جاسوسی و امنیتی آنها در تلاشند از هر طریق و در هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و سازمان خبات استفاده کنند تا به خیال خام خود مشروعیت جنبش حق خواهانه کردستان و انقلاب آزادیخواهانه و سرنگونی‌طلب در ایران که بی‌وقفه علیه رژیم در مبارزه هستند را ضعیف کنند. در همین چهارچوب مدت چند ماه است که مراکز امنیت رژیم آخوندی تلاشهای خود را برای ضربه زدن به سازمان خبات و رهبری و کوادر و پیشمرگانش تشدید کرده است. زیرا به‌علت مبارزه پاک و بدون لکه و بی‌وقفه چندین ساله آن و جریان استراتژیکی سرنگونی و رد کردن مذاکره با این رژیم شوم نسبت به سازمان خبات خیلی ترس دارند و آن را تهدید بزرگی علیه رژیم‌شان می‌دانند. به همین خاطر مراکز امنیتی مذبوحانه برای بدنام کردن و مخدوش کردن سازمان خبات و آشوبگری در صفوف آن تلاش می‌کنند.

در اطلاعیه‌ها و مواضع قبلی خود گفتیم که رژیم با استفاده از زنان فریب خورده (پرستو) که شماری از آنها به‌علت وضعیت سخت زندگی‌شان به دام مراکز امنیتی رژیم افتاده‌اند برای کار جاسوسی و کار زشت و به دام انداختن مبارزان و آزادیخواهان به کار گرفته می‌شوند. در همین راستا مدتی است که تلاشهای رژیم برای بکارگیری این زنان برای بدنام کردن پیشمرگان به‌خصوص پیشمرگان سازمان خبات بیشتر گسترش یافته و چند نفر که قبلاً از سازمان خبات اخراج شده‌اند به دام این مزدوران رژیم افتاده و تصاویر نامناسب از آنها منتشر شده است.

ضمن محکوم کردن این اعمال زشت رژیم و بی‌احترامی آنها به جایگاه زنان، یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که هیچ‌کدام از این کارهای زشت رژیم آخوندی روی اراده و تصمیم انقلابی مبارزان صفوف سازمان خبات برای مقابله با این رژیم دیکتاتوری و ضدانسانی و ضد کرد آخوندی تاثیری نخواهد داشت. به همین مناسبت از مبارزان راه آزادی و مبارزان صفوف سازمان خبات می‌خواهیم که در بکارگیری شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس‌بوک و اینستاگرام و... هوشیار باشند تا اهداف کثیف مراکز امنیتی رژیم آخوندی تحقق پیدا نکند و بیشتر به خاک ذلت کشیده شوند.

سرنگون باد رژیم دیکتاتوری آخوندی

مبارزه مشروع مردم کردستان و خلقهای ایران پیروز می‌شود.

سازمان خبات کردستان ایران

مرکز امنیت و ضدتروریسم

۲۱فروردین۱۴۰۰

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bd97d01-0126-496e-ba86-c0f82f5907b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات