728 x 90

سازمان حقوق‌بشری آرتیکل ۱۹: خواست کاربران اینستاگرام اصلاح سیستم برای جلوگیری از حذف محتوایی شعارهای اعتراضی «مرگ بر خامنه‌ای»

سازمان حقوق‌بشری آرتیکل ۱۹
سازمان حقوق‌بشری آرتیکل ۱۹

سازمان حقوق‌بشری آرتیکل ۱۹:

خواست کاربران اینستاگرام اصلاح سیستم برای جلوگیری از حذف محتوایی شعارهای اعتراضی «مرگ بر خامنه‌ای»

یا دیگر شعارهای «مرگ بر» علیه نهادهای مرتبط با دیکتاتوری در ایران است

 

پایگاه حقوق‌بشر آرتیکل ۱۹ در گزارشی درباره محدودیتهای فیس‌بوک و اینستاگرام برای کاربران ضد رژیم آخوندی نوشت: سازمانهای دفاع از آزادی اطلاعات به شرکت متا (صاحب فیس‌بوک و اینستاگرام) توصیه کرده‌اند تا فرآیندهای مربوط به دسترسی کاربران به این شبکه‌های اجتماعی را ساده‌تر کنند تا اطمینان حاصل شود که آزادی بیان برای کاربران ایرانی تأمین باشد. تضمین این موضوع به‌ویژه در زمان وقوع اعتراضات در ایران ضروری است.

آرتیکل ۱۹ افزود: طبق نظرسنجی‌ها، اینستاگرام ۵۳.۱درصد از کل کاربران اینترنت در ایران را بر روی پلتفرم خود دارد که دومین اپلیکیشن پرکاربرد در ایران پس از واتس‌آپ است. یکی از موضوعاتی که اخیراً در جامعه فارسی زبان مطرح شده و اصلاح آن مورد نظر است، حذف شعارهای اعتراضی «مرگ بر خامنه‌ای» یا دیگر شعارهای «مرگ بر» علیه نهادهای مرتبط با دیکتاتوری در ایران از اینستاگرام است. (سایت آرتیکل ۱۹: ۱۹خرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8142bbaf-39b9-44b2-b4f1-db0c2cec10bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات