728 x 90

نگرانی عضو مجلس ارتجاع از فراخوان مجاهدین در تحریم سیرک انتخابات - سیرک انتخابات

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

خبرهای سیرک انتخابات در این مطلب به‌روز می‌شود...

 

وحشت علی ربیعی از تحریم سیرک انتخابات

ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی نسبت به تحریم سیرک انتخابات سوزوگداز کرد و گفت: همزمان با این تب و تاب انتخاباتی! جریانهای ناشناخته‌ای هم هستند که مشارکت بالای مردم در انتخابات آنها را به واهمه انداخته و بر شدت فعالیت‌های ضدمردمی خود برای مأیوس‌سازی رأی دهندگان افزوده‌اند. نگاه کنید چه کسانی پرچمدار عدم مشارکت شده‌اند! آنانی که جنگ علیه نظام را تشویق می‌کنند. امیدوارم روز جمعه اجازه ندهیم عده‌یی روزنه‌های امید نظام را ببندند و سور و سات پایکوبی علیه نظام را راه بیندازند.

(خبرگزاری رسمی رژیم - ایرنا ۲۵خرداد)

 

نگرانی عضو مجلس ارتجاع از فراخوان مجاهدین در تحریم سیرک انتخابات

حسین خسروی عضو مجلس ارتجاع با نگرانی از تحریم سیرک انتخابات و فراخوان مجاهدین در این رابطه گفت:

مجاهدین در چند هفته اخیر کار می‌کنند و علناً مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کنند. وی که سخنانش در خبرگزاری سپاه پاسداران درج شده افزود: دشمنان در کمین نظام هستند و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند دشمنان با هزاران بهانه به نام حقوق‌بشر دست به اجرای نقشه‌های شوم خود خواهند زد.

(خبرگزاری حکومتی فارس ۲۴خرداد)

 

اعتراف پاسدار رضایی: یک غارتی دارد صورت می‌گیرد کشور ول است

پاسدار رضایی نامزد سیرک انتخابات به گوشه‌یی از غارت و چپاول مردم توسط رژیم جنایتکار آخوندی اعتراف کرد و گفت:

یک غارتی دارد صورت می‌گیرد کشور ول است واقعاً غارت منابعی که دارد در ایران صورت می‌گیرد بی‌سابقه است.

جوانهای ما همه بیکار هستند بانوان ما همه بیکار هستند بسیاری از کارخانه‌ها بیکار هست اصلاً کشور هفتاد درصدش الآن غیرمولد است ۷۰ درصدش بیکار هست.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۴خرداد)

 

شورای نگهبان فرسوده

محمد مهاجری از باند باصطلاح اصولگرا در گفت‌وگو با خبرگزای حکومتی ایلنا، درباره رد صلاحیت‌های گسترده توسط شورای نگهبان، گفت: با فرض اینکه هیچ اتفاقی نیفتد و هیچ آدم جدیدی به لیست احراز صلاحیت‌ها اضافه نشود، یاد این مصرع می‌افتم که «ما به خرداد پر حادثه عادت داریم»؛ با همه این اتفاقاتی که ممکن است تلخ و مخالف جمهوریت نظام باشند اما نمی‌شود زندگی نکرد.

مهاجری با طعنه به شورای نگهبان و با بیان اینکه شورای نگهبان همان شورای نگهبان است که بارها از این اتفاق‌ها رقم زده است، گفت: ما نمی‌توانیم با واقعیت‌ها روبرو نشویم واقعیت شورای نگهبان تا بوده چنین بوده و تا باد چنین بادا؛ اگر شما با پدربزرگ خود روبرو شوید چه می‌کنید؟ یک سری روش‌ها و شیوه‌ها دارد که سال‌های سال با آنها زندگی کرده است؛ شورای نگهبان نیز پیرمرد؛ خانواده ماست که گرچه تعدادی از آنها جوان هستند اما روحیات آنها دچار فرسودگی است و ما باید با آنها کنار بیاییم.

 

تناقضات مدرک تحصیلی

روزنامه حکومتی آرمان وابسته به باند مغلوب در مقاله‌ای به تاریخ سه‌شنبه ۲۵خرداد با مطرح کردن سؤالاتی بی‌پاسخ؛ آخوند جلاد رئیسی را زیر ضرب برده و می‌نویسد: «هفت نامزد ریاست‌جمهوری با موجی از اظهارات ضد و نقیض و سؤالات بی‌جواب به سراغ روز رأی‌گیری می‌روند. تناقض‌هایی هم در‌باره مدارک تحصیلی نامزدها وجود دارد. مانند تغییر رشته‌ها‌، از تحصیلات نیمه‌تمام‌، از معادل‌سازی شدن یا نشدن مدرک، از سال ارائه مدارک و...».
آرمان در قسمتی دیگر از مقاله خود با استناد به صحبت‌های رئیسی با حمله به وی پیرامون برجام ادامه می‌دهد: «در سویی دیگر اما اظهارات رئیسی در‌باره برجام نیز جای تأمل دارد. او گفت ما به برجام که با ۹ بند رهبری آن را تأیید کرده‌اند متعهدیم، اما برجام را شما نمی‌توانید اجرا کنید؛ برجام نیاز به یک دولت مقتدر دارد. اظهارات رئیسی در این باره از این جهت قابل‌ ارزیابی است که او کاندیدای مورد حمایت اصول‌گرایانی است که نمایندگان این طیف مانند مجتبی ذوالنوری برجام را در مجلس به آتش کشیده‌اند و در همه این سال‌ها آن را تعهدی بد می‌دانستند. اما اکنون گفته‌های رئیسی درباره برجام با همه رفتارهای این سال‌های اصول‌گرایان تناقض دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2c70340-b71c-4a4d-a0ab-a91867dcd798"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات