728 x 90

زوزه‌های وحشت از شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر و خطر جایگزین دموکراتیک

زوزه‌های وحشت از شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر و خطر جایگزین دموکراتیک
زوزه‌های وحشت از شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر و خطر جایگزین دموکراتیک

زوزه‌های وحشت

از شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر و خطر جایگزین دموکراتیک

 

خبرگزاری سپاه پاسداران:

آمریکا جایگزین جمهوری اسلامی را معرفی کرد

دو ماه پس از سخنرانی وزیر خارجه قبلی آمریکا در اورسور اواز، و در حالی‌که پس مانده‌های شیخ و شاه از بابت تثبیت شعارهای قیام مردم ایران در نفی دو دیکتاتوری دینی و سلطنتی عزادارند؛ سپاه پاسداران از پس پرده بیرون آمد و نشان داد که حسب المعمول سرنخ این کر هماهنگ به اطلاعات سپاه و اطلاعات آخوندی برمی‌گردد و اینهم یکی دیگر از همنوایی‌های سپاهی- ساواکی در هراس از قیام و انقلاب دموکراتیک مردم ایران است. چرا که هر دو دیکتاتوری در خروش مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر در در قیامهای مردم ایران هدف قرار می‌گیرند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران در روز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با انتشار کلیپهایی از سخنرانیهای مایک پمپئو، وزیر خارجه قبلی آمریکا، مایک پنس، معاون قبلی رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌چنین جان بولتون و ژنرال جیمز جونز با تیتر: آمریکا جایگزین جمهوری اسلامی را معرفی کرد!، نوشت: وزیر خارجه دولت ترامپ، مهر ۱۴۰۲ صریحاً گفت که طرفداران پهلوی در ایران جایگاهی ندارند

سپاه پاسداران خامنه‌ای می‌افزاید:

ویدئویی از «پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده که در جمع سازمان مجاهدین خلق با حضور مریم رجوی در حال سخنرانی است.

وزیر خارجه سابق آمریکا می‌گوید:

بقایای شاه سابق در جریان اعتراضهای سال گذشته نتوانست هیچ حمایت مؤثری را جلب کند. حامیان پادشاهی وقتی بر همکاری با سپاه تأکید کردند (!) ماهیت خود را نشان دادند. ایران به چیزی نیاز دارد که شبیه به حاضران در این سالن باشد کسانی که آزادی را برای همه می‌خواهند. شکلی از حکومت که اراده مردم را بازتاب دهد.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران در ادامه نوشت: این قسم اظهارات مسبوق به سابقه است. فهرست بالایی از مقامات ارشد آمریکا وجود دارد که از مجاهدین خلق به‌عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی نام برده‌اند.

سال گذشته، «پامپئو» در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ نیز در نشست مجاهدین گفت:

«می خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

 

خبرگزاری سپاه پاسداران سپس نوشت: «مایک پنس» نایب‌رئیس‌جمهوری دولت ترامپ تیر ۱۴۰۱ در کمپ مجاهدین خلق گفت:

«یکی از بزرگترین دروغهایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد – (کف زدن جمعیت) یک جایگزین کاملاً سازمان یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی».

«و بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است». برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی برای آینده ایران، آزادی بیان، آزادی اجتماعات و آزادی هر ایرانی. در انتخاب رهبران خود را تضمین می‌کنند. این پایه‌یی است که بر روی آن آینده یک ایران آزاد بنا می‌شود.

«رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت:

«یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند».

 

خبرگزاری سپاه ولایت فقیه هم‌چنین نوشت: «ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما نیز گفت:

مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.

ژنرال جونز» گفت:

«مردم در انتظار آینده‌یی هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیراتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. اینها همانا نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن را اغلب یک سند جفرسونی (!) توصیف کرده‌ام».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران در پایان غیظ و وحشت خود را بیرون ریخت و نوشت: رویه سفیدسازی این سازمان تروریستی از دولت اوباما شروع شد. هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا در سال ۲۰۱۲ منافقین را از فهرست سازمانهای تروریستی آمریکا خارج کرد. دولت ترامپ نیز رویه سفیدسازی را ادامه داد.

(خبرگزاری فارس رژیم: ۲۳آذر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d679238-8264-41bc-baba-bc0a2e290b76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات