728 x 90

زوزه‌های سپاه پاسداران نسبت به محاکمه دژخیم حمید نوری

دژخیم حمید نوری
دژخیم حمید نوری

زوزه‌های سپاه پاسداران نسبت به محاکمه دژخیم حمید نوری

مجاهدین در بازداشت و محاکمه حمید نوری نقش دارند

و به نوعی صحنه گردان اصلی دادگاه هستند

 

خبرگزاری سپاه پاسداران

دو هفته دادگاه حمید نوری به مقر مجاهدین منتقل شد

تا هفت نفر از مجاهدین علیه او شهادت دهند

 

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس: ۱۸ آبان ۱۴۰۲

اعضای مجاهدین در بازداشت و محاکمه حمید نوری نقش دارند و به نوعی صحنه گردان اصلی دادگاه هستند، این در حالی است که محمدجواد هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) می‌گوید طبق قانون سوئد حضور اعضای مجاهدین در روند این محاکمه غیرقانونی است.

بررسیها نشان می‌دهد تعداد کل افرادی که برای شکایت در این پرونده شاهد محور حضور داشته‌اند، ۱۱۳نفر بودند که از این تعداد ۶۰نفر از اعضای مجاهدین بودند که ۴۲نفر آنها از اعضای اصلی مجاهدین و شماری دیگر نیز از نزدیکان آنها بودند.

در آخرین جلسات دفاعیات حمید نوری سه نکته مهم از سوی وکلای حمید نوری مطرح شد از جمله بی‌طرفانه عمل نکردن دادستانها مطرح شد. به‌عنوان مثال دو هفته دادگاه حمید نوری به مقر مجاهدین منتقل شد تا هفت نفر از مجاهدین علیه او شهادت دهند، این در حالی است که هیچ تماسی با نظام ایران برای بررسی ادعای مطرح شده، صورت نگرفته و حتی شهود حمید نوری تهدید شده‌اند که در صورت حضور در سوئد و یا دادگاه بازداشت خواهند شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6836c26-aacd-491f-975f-c5e8494d94f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات