728 x 90

زوزه‌های حکومت آخوندی علیه مجاهدین و قیام؛ نعره‌های مرگ در سلسله مراسم سالگرد ضد تظاهرات ۹دی

ضدتظاهرات ۹دی رژیم آخوندی
ضدتظاهرات ۹دی رژیم آخوندی

احمد خاتمی:

فتنه گران گفتند سنگ بزنید به خاتمی

اگر دیدید با سنگ کارشون ساخته نشد با کلت بکشیدش

پاسدار شریف سخنگوی سپاه پاسداران:

در موضوع تأمین آب پشت صحنه بسیار مفصلی را تدارک دیده بودند

که بتوانند اونها را تبدیل به یک مناقشات و اعتراضاتی بکنند

پاسدار سنایی‌راد، معاون ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای

فتنه گران در میانه راه نتوانستند مدیریت کنند

و میدان دار این‌جا دیگر مجاهدین شدند

نعره‌های مرگ بر منافق در مراسم ضدتظاهرات ۹دی رژیم در گرکان ۹دی۱۴۰۰

مجری برنامه در گرگان: روز مبارزه با فتنه و فتنه‌گری است دلم می خواهد این صدای شما طنین انداز بشه این صدای شما در کل گرگان بپیچد،‌ مشت ها را بیار بالا همه با هم، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر ضد ولایت فقیه، (تلویزیون شبکه سبز رژیم ۹دی۱۴۰۰)

متکی، وزیر خارجه سابق رژیم در یزد ۹دی۱۴۰۰

من همه تاثرم همه افسوسم در اون زمانی که می‌دیدم شرایط را در دنیا از این بابت است که این فرصت را این فتنه‌گران از ملت ایران گرفتند و دنیا را مملو کردند از تبلیغات علیه ایران

[شعار مرگ بر آمریکا / انگلیس / اسراییل / مرگ بر منافق) مرگ بر منافق (تکرار شعار) مرگ بر ضد ولایت فقیه] .. هر چه رهبری می فرمودند که اقتصاد کشور را شما شرطی نکنید گوشی بدهکار نبود (شعار مرگ بر منافق) . (تلویزیون شبکه یزد رژیم ۹دی ۱۴۰۰)

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع در رشت ۹دی۱۴۰۰

بصیرت، در هشت ماه فتنه دو جبهه صورت گرفت. دوازده سال است از اون ماجرا گذشته، برای یادآوری باید این حرفها را بگم. دو جبهه شکل گرفت. یکی جبهه ای که جلودارش رئیس جمهور آمریکا بود.. سازمان جهنمی منافقین در یک جبهه قرار گرفته بودند و در طول ۸ ماه هرکاری که توانستند انجام دادند. . هر مناسبت ویژه ای را تبدیل به اغتشاش کردن. ۱۳ آبان، ۱۶ آذر. اغتشاش یعنی چی؟

این طلبه ناچیز در یکی از میادین تهران دعوت شده بودم نماز ظهر عاشورا بخوانیم. عددی نیستم که از من خیلی حفاظت بشه. یک طلبه حالا یکی دو نفر همراهم باشند. دیدم که سه صف حفاظت آمدند. گفتم چه خبر شده؟ طلبه ناچیز که این همه... گفت فتنه گران گفتند سنگ بزنید به خاتمی. اگر دیدید با سنگ کارشون ساخته نشد با کلت بکشیدش. تلاش دشمن در رسانه های بیگانه و در فضای مجازی که از آمریکا هدایت می کند این است که شما خوبان را از ولایت جدا کنند. (تلویزیون شبکه باران رژیم ۹دی۱۴۰۰)

پاسدار سنایی‌راد، معاون ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای ۹دی۱۴۰۰

فتنه گران تصورشان این بود که در مقامی هستند که می توانند به هدفشان برسند با استفاده از خط فشار، اردوکشی خیابانی لذا کاری را شروع کردند که در میانه راه نتوانستند مدیریت کنند و میدان دار اینجا دیگه منافقین، ضد انقلاب و بهره بردار بیگانه شد، لذا مثلثی شکل گرفت که در یک ضلع فتنه‌گران بودند اما دو ضلع دیگر را معاندان و دشمنان تشکیل می‌دادند خب، این بازی غلط را شروع کردند که بهره بردارش شدند معاندان که اگر اتفاقی هم می افتاد هیچ میدانی برای فتنه‌گران نمی‌ماند. یک جایی حضرت امام به ساده لوحی که تصور می کرد می تواند با عبور از نظام و جست اپوزیسیونی با نظام رهبری آینده را داشته باشد فرمودند که اگر روزی منافقین بیایند تو را رهبر نخواهی بود، چون اصلا آنها نه اعتقادی به روحانیت دارند نه به جایگاه حاکمیت دینی. (تلویزیون شبکه بوشهر رژیم ۹دی۱۴۰۰)

پاسدار شریف سخنگوی سپاه پاسداران ۹دی۱۴۰۰

در همین شرایط امروز هم خط اصلی دشمن ایجاد یأس و نو امیدی در مردم و کوچک جلوه دادن عظمت ها و پیشرفتهای انقلاب اسلامی و بزرگ کردن مشکلات روزمره برای ناامیدی مردم و بهره‌برداری سیاسی برای کشاندن اونها به عرصه های اعتراض و خیابان که می‌دانند چیزی حاصل مردم نخواهد شد جز ناامنی در موضوع تأمین آب پشت صحنه بسیار مفصلی را تدارک دیده بودند که بتوانند اونها را تبدیل به یک مناقشات و اعتراضاتی بکنند. (تلویزیون شبکه هامون رژیم ۹دی۱۴۰۰)

آخوند ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در قم ۹دی۱۴۰۰

فضای مجازی و استفاده از بستر اینترنت و خوراک مسموم مثل موریانه بصورت خاموش به جان پایه‌های اعتقادی نسل جوان ما و مردم ما افتاد و فعال شد. با استفاده از بهانه ها و سوژه هایی که می توانست ایجاد القائات شیطانی را داشته باشد و ذهن مردم را مورد هجوم قرار بدهد و اشتباهات فکری و غلط های محاسباتی ایجاد کند را فعال کردند یکی از آن بسترها و عرصه ها، عرصه انتخابات است. (تلویزیون قم‌نور رژیم ۹دی۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/075cea6c-1669-47d4-9a4d-f9a677c46494"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات