728 x 90

زوزه‌های آخوند ذوالنوری: اعضای سازمان مجاهدین خلق امروز راحت‌تر و آزادانه‌تر از اعضای پارلمانهای کشورهای اروپایی در آن پارلمانها تردد می‌کنند

آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع در اجلاس مجالس کشورهای همسایه افغانستان
آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع در اجلاس مجالس کشورهای همسایه افغانستان
  • زوزه‌های آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع در اجلاس مجالس کشورهای همسایه افغانستان:
  • اعضای سازمان مجاهدین خلق امروز راحت­تر و آزادانه ­تر از اعضای پارلمان­های کشورهای اروپایی در آن پارلمانها تردد می‌کنند.
  • تعداد ۱۷هزار نفر از ما توسط سازمانهای تروریستی ترور شده ­اند.
  • ترور قاسم سلیمانی و ترور محسن فخری‌زاده مصداق بارز تروریسم دولتی و عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است.
  • ما تهیه یک‌جانبه لیستهایی را که دلبخواهانه برخی کشورها را در لیست کشورهای به‌اصطلاح حامی تروریسم معرفی می‌کنند مردود می‌دانیم.

خبرگزاری مجلس رژیم ۵ فروردین۱۴۰۰:

ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست تقویت همبستگی برای مقابله با تروریسم در جهت صلح و رفاه منطقه‌یی گفت:

اقدام خصمانه آمریکا در ترور شهید قاسم سلیمانی و پذیرش رسمی مسئولیت آن تنها یکی از مصادیق اعمال تروریستی آمریکا است که در منطقه در حال اجراست. هم‌چنین ترور دانشمند ممتاز کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده به دست عوامل رژیم صهیونیستی، مصداق بارز تروریسم دولتی و عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است. تعداد ۱۷هزار نفر اعم از رؤسای قوه، نخست‌وزیر، اساتید دانشگاه، فرماندهان نظامی، نمایندگان پارلمان توسط سازمانهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، اسراییل و کشورهای غربی و اروپایی، ترور شده ­اند، ولی اعضاء سازمان تروریستی مجاهدین خلق یا در حقیقت همان سازمان منافقین، امروز راحت­تر و آزادانه ­تر از اعضاء پارلمان­های کشورهای اروپایی، در آن پارلمانها تردد می‌کنند.

تروریسم نه تنها ابزار سیاست خارجی آمریکا بلکه از ارکان مهم و محوری سیاست خارجی این دولت است و حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و حتی دست‌زدن به اقدامات تروریستی از سوی دولت آمریکا و نیز برچسب تروریسم زدن به هر کشور و جریانی که مقابل تجاوزگری آمریکایی‌ها مقاومت کند، از جمله ترفند‌های آنها است.

ما تهیه یک‌جانبه لیستهایی را که دلبخواهانه برخی کشورها را در لیست کشورهای به‌اصطلاح حامی تروریسم معرفی می‌کنند، مردود می‌دانیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1abfc2d7-5be8-4009-bbfa-01de34758355"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات